شناسهٔ خبر: 38119959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان؛

آمادگی ۵۷ اکیپ راهداری درجاده‌های گیلان/ مردم از تردد غیرضروری در جاده‌ها خودداری کنند

نازک‌کار از آمادگی اکیپ‌های راهداری گیلان در جاده های گیلان جهت مقابله با بارش برف احتمالی خبر داد و از عموم مردم خواست در ایام بارش برف حتی‌الامکان از تردد غیرضروری در محورها خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

«محمدرضا نازک‌کار» در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به پیش‌بینی‌هایی برای بحران برف در استان طی روزهای اخیر اظهارکرد: ۵۱۷ نیروی راهداری در قالب ۵۳ اکیپ‌ راهداری در جاده‌های مواصلاتی استان در آماده‌باش کامل هستند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان ادامه داد: این تعداد نیرو در ۲۰ راهدارخانه ثابت و هشت راهدارخانه سیار و سطح محورهای استان مستقر و آماده مقابله با هرگونه بارش برف پیش رو هستند.


وی گفت:۳۲۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در استان آماده اجرای عملیات راهداری اضطراری هستند.


نازک‌کار تصریح کرد: شن و نمک لازم برای بازگشایی جاده‌ها تامین شده و اکیپ‌های راهداری استان در صورت بارش سنگین برف باز نگه‌داشتن محورهای استان با اولویت محورهای اصلی و شریانی را در دستور کار قرار می‌دهند.

 

وی از عموم مردم خواست در ایام بارش برف حتی‌الامکان از تردد غیرضروری در محورها خودداری کنند تا اکیپ‌های راهداری بتوانند بدون وقفه و مستمر نسبت به برف‌روبی محورها اقدام و مانع بروز انسداد در محورها شوند.

 

وی تاکید کرد: مسافران ضمن داشتن تجهیزات ایمنی ضروری از آخرین وضعیت راه‌ها از طریق تلفن گویای ۱۴۱ مطلع شوند.

پایان پیام/ 383

نظر شما