شناسهٔ خبر: 38115978 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام رییس مجلس

آیت الله طبرسی، منشاء آثار و اقداماتی ارزنده

خبرگزاری صداوسیما

رئیس مجلس شورای اسلامی، درگذشت آیت‌الله طبرسی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق، ولی فقیه در استان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

آیت الله طبرسی، منشاء آثار و اقداماتی ارزنده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق، ولی فقیه در استان مازندران را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت علی لاریجانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اذا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ
ارتحال عالم جلیل القدر و مهذب، آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی، نماینده سابق، ولی فقیه در استان مازندران موجب تاسف و تاثر گردید.
ایشان از همراهان صدیق حضرت امام خمینی(ره) در نهضت اسلامی و قیام ملت علیه رژیم ستمشاهی، از شخصیت‌های موثر در دوران پس از پیروزی انقلاب و یاوری دلسوز برای مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف نظام اسلامی بودند.
آیت الله طبرسی در سالیان عمر پربرکت خویش به گسترش و ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) و تربیت طلاب علوم دینی اهتمام مجدانه داشتند و در سنگر‌های خدمت به نظام جمهوری اسلامی از جمله نمایندگی، ولی فقیه در استان مازندران، امامت جمعه ساری و نمایندگی مردم شریف این استان در مجلس خبرگان رهبری، منشاء آثار و اقداماتی ارزنده بودند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به پیشگاه حضرت، ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه، روحانیت معزز، مردم شریف استان مازندران، شاگردان، ارادتمندان و به ویژه اهل بیت مکرم ایشان، برای آن عالم ربانی از درگاه خداوند متعال علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌کنم.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی
آیت الله طبرسی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری پس از مدتی تحمل رنج ناشی از بیماری، عصر دیروز دار فانی را وداع گفت.

نظر شما