شناسهٔ خبر: 38110922 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماینده ولی فقیه مازندران

پیام تسلیت در پی ارتحال عالم ربانی آیت الله طبرسی

نماینده ولی فقیه مازندران با حضور در استودیو خبر ۲۰:۴۵ امشب در پیامی ارتحال عالم ربانی آیت الله طبرسی نماینده سابق، ولی فقیه در مازندران را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، نماینده ولی فقیه مازندران با حضور در استودیو خبر ۲۰:۴۵ امشب در پیامی ارتحال عالم ربانی آیت الله طبرسی نماینده سابق، ولی فقیه در مازندران، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه ساری را به علاقه‌مندان و محبان علم و فقاهت در خطه عالم پرور مازندران تسلیت گفت.
حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی افزود: این مصیبت تالم آور را به پیشگاه حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری و سلسله جلیل القدر روحانیت مازندران به ویژه علمای شهرستان ساری و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند بزرگ علو درجات الهی ایشان را مسئلت می‌نمایم.
او گفت: ستاد برگزاری ارتحال آیت الله طبرسی با حضور اساتید ارشد استانی تشکسیل شده است و زمان ومکان تشییع این عالم ربانی متعاقباَ اعلام خواهد شد.
نماینده ولی فقیه مازندران افزود:آیت الله طبرسی بیش از ۴۰سال امامت جمعه و دو دهه نمایندگی، ولی فقیه در مازندران را در کارنامه خود داشت.
<div id="video-display-embed-code_4493473" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2641274/4493473?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما