شناسهٔ خبر: 38095023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نمایندگان فرمانداران در شعبه‌های اخذ رأی با دقت انتخاب شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: فرمانداران در انتخابات نمایندگان فرمانداران شعبه‌های اخذ رأی، دقت نظر داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور صبح امروز در نشست ستاد انتخابات استان سمنان اظهار کرد: فرمانداران هشت شهرستان استان سمنان در آموزش و انتخاب نمایندگان فرمانداران در شعبه‌های اخذ رأی دقت نظر داشته باشند.

وی اضافه کرد: نمایندگان فرمانداران در شعبه‌های اخذ رأی، اختیار فرماندار را دارند که این امر حساسیت برای انتخاب نماینده فرماندار در شعبه‌های اخذ رأی را نشان می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: هر تصمیمی که نماینده فرماندار در شعبه اخذ رأی بگیرد، قابلیت اجرا دارد؛ بنابراین در آموزش این افراد تلاش شود.

خجسته‌پور گفت: تا این لحظه هیچ‌گونه مشکلی در فرآیند برگزاری انتخابات در استان سمنان نداشتیم و از تلاش فرمانداران، بخشداران و مسؤولان ستاد انتخابات در استان تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط و هماهنگی نماینده فرماندار در شعبه اخذ رأی با سرناظر و نیروی انتظامی و دیگر مسؤولان برگزارکننده انتخابات در روز قبل از برگزاری اخذ رأی انجام شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما