شناسهٔ خبر: 38100070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در تمامی شهرستان‌های استان سمنان فراهم شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه تمام فرایندهایی انتخابات در استان سمنان در چارچوب قانون انجام می‌شود گفت: فرمانداران در انتخاب نمایندگان خود در شعبه‌های اخذ رأی دقت نظر کافی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور ظهر امروز در نشست ستاد انتخابات استان سمنان اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخاب نمایندگان فرمانداران در شعبه‌های اخذ رأی بر عهده فرمانداران است؛ بنابراین باید فرمانداران در تمامی شهرستان‌های استان سمنان نسبت به انتخاب این نمایندگان حساسیت و دقت نظر لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه نمایندگان فرمانداران در محل شعبه‌های اخذ رأی هر تصمیمی که بگیرند افزود: باید مراحل آموزش و انتخاب نمایندگان فرمانداران به‌دقت انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: فرآیند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون با نظم و دقت خاصی انجام و با توجه به همکاری تمامی مسئولان ستاد انتخابات استان و فرمانداران و بخشداران در فرایند برگزاری انتخابات هیچ مشکلی در استان سمنان وجود نداشته است.

خجسته پور بر ارتباط‌گیری نماینده فرماندار در محل شعبه اخذ رأی با مجریان برگزارکننده انتخابات و سر ناظر و‌ نیروی انتظامی یک روز قبل از برگزاری انتخابات تأکید کرد.

وی تصریح کرد: باید زیرساخت‌های لازم برای برگزاری پرشور انتخابات در دوم اسفندماه در تمامی شهرستان‌های استان فراهم شود.

سعید متقی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 635 شعبه اخذ رأی برای استان سمنان در نظر گرفته‌شده است.

وی بیان کرد: دوره‌های آموزشی در فرمانداری‌های استان انجام‌شده است و 30 دستگاه احراز هویت به‌صورت آزمایشی به فرمانداری‌ها تحویل‌شده است.

انتهای پیام/363/ ت

نظر شما