شناسهٔ خبر: 38084013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انعقاد تفاهم‌نامه بین بنیاد مستضعفان و استانداری خراسان جنوبی برای محرومیت‌زدایی درمیان

در راستای محرومیت زدایی از شهرستان درمیان، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و استانداری خراسان جنوبی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدصادق معتمدیان ظهر امروز در مراسم انعقاد تفاهم نامه محرومیت زدایی مناطق محروم استان اظهار داشت: تفاهم نامه ای در راستای کمک به زیرساختها و اقدامات عمرانی و فعالیت های اقتصادی و ایجاد اشتغال با هدف تثبیت جمعیت در مناطق مرزی و روستاها بین استانداری خراسان جنوبی و بنیاد مستضعفان منعقد شد‌.

وی گفت: اقدامات زیادی در بازه زمانی سه سال گذشته براساس برنامه ریزی و اقدامات کارشناسی صورت گرفته و با تمام توان از ظرفیتهای استان استفاده می شود و از حمایتهای ملی با ورود بنیاد مستضعفان و اتمام عملیات اجرایی در بنیاد علوی شاهد پیشرفت و آبادانی در این مناطق باشیم.

استاندار خراسان جنوبی افزود: پروژه های مهم که از چند سال گذشته در استان توسط بنیاد علوی آغاز شده بود، امروز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معتمدیان تصریح کرد: از جمله این اقدامات نیز احداث پنج مدرسه در چهار شهرستان استان با اعتبار 6 میلیارد و 600 میلیون تومان و پنج زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی با مجموع اعتبار حدود 10 میلیارد و 400 تومان است.

وی ادامه داد: توسعه استان و تمرکز دستگاه های اجرایی بر مناطق کم برخوردار از موضوعات جدی بوده که از سال گذشته در استان دنبال شده است.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: شهرستان درمیان یکی از شهرهای کم برخوردار و محروم و مرزی استان بوده که بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی آن گام برمی دارند.

معتمدیان اظهار کرد: قرار است بنیاد مستضعفان در راستای کمک به توسعه این منطقه از استان و در کنار دولت کمک کند.

انتهای پیام/256/ش

نظر شما