شناسهٔ خبر: 38083067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مجموعه فرهنگی ورزشی علوی بیرجند با حضور رئیس بنیاد مستضعفان افتتاح شد

در مراسمی با حضور فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، معتمدیان استاندار خراسان‌ جنوبی و جمعی از مدیران استان، مجموعه فرهنگی ورزشی علوی با سرمایه‌گذاری بالغ بر۸ میلیارد تومان با مشارکت بنیاد علوی در بیرجند افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند،حسن عزیزی ظهر امروز در آیین افتتاح مجموعه ورزشی علوی بیرجند اظهار داشت: مجموعه فرهنگی ورزشی علوی بیرجند (یادمان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی) به همراه 5 زمین ورزشی چمن مصنوعی در مناطق محروم خراسان جنوبی افتتاح شد.

وی گفت: فاز دوم و سوم این پروژه هم ساخته خواهد شد؛ برای این پروژه هم تاکنون 8 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: بنیاد مستضعفان به منظور فراگیر شدن ورزش همگانی و در جهت تامین تجهیزات و امکانات ورزشی رایگان برای آحاد جامعه و به منظور هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک و توسعه شاخص‌های سلامت و تندرستی در مناطق محروم این پروژه است.

عزیزی تصریح کرد: بنیاد در قالب تفاهم نامه‌ای مشترک با وزارت ورزش و جوانان ایجاد و تجهیز 250 زمین ورزشی در روستاهای محروم سطح کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: بر این اساس در سطح خراسان جنوبی احداث 9 چمن ورزشی مصنوعی با برآورد سهم اعتبار 13.5 میلیارد ریال برنامه ریزی شد که از این تعداد در حال حاضر 5 زمین ورزشی آماده بهره برداری و 4 زمین ورزشی دیگر نیز در حال اجرا است.

انتهای پیام/256/ز

 

نظر شما