شناسهٔ خبر: 38083686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل بنیاد علوی:

بنیاد علوی برای رفع محرومیت از درمیان سرمایه‌گذاری می‌کند

زهرا حمیدی

مدیرعامل بنیاد علوی گفت: شهرستان درمیان به عنوان چهاردهمین منطقه کشور برای محرومیت‌زدایی انتخاب شده و قرار است در حوزه‌های مختلف در این منطقه سرمایه‌گذاری جدی و کار جهادی صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

محسن منصوری، امروز جمعه ۱۸ بهمن، در مراسم امضای تفاهم‌نامه محرمیت‌زدایی از شهرستان درمیان با مشارکت بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان اظهار کرد: در خراسان‌جنوبی به مناسبت دهه فجر پنج مدرسه در نقاط مختلف افتتاح کردیم.

وی افزود: یک مجموعه ورزشی فرهنگی نیز به همراه پنج چمن مصنوعی امروز افتتاح شد که امیدواریم در راستای رفع نیازهای مردم استان مؤثر باشد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه محور دوم سفر، انتخاب شهرستان درمیان به عنوان منطقه هدف پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی بود، تصریح کرد: انتخاب مناطقی از کشور برای سرمایه‌گذاری در راستای محرومیت‌زدایی از جمله هدف‌گذاری‌های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی است.

منصوری اظهار کرد: با مطالعات و مشورت‌های صورت گرفته با نخبگان و خبرگان و مردم، شهرستان درمیان به عنوان چهاردهمین نقطه هدف بنیاد مستصعفان و بنیاد علوی برای محرومیت‌زدایی انتخاب شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات در این خصوص و تعریب زمینه‌های مختلف فعالیت، تصریح کرد: در کنار دولت و با مشارکت مردم در چندین حوزه وود جدی و عملیاتی خواهیم کرد تا در راستای خدمت به مردم گام برداریم.

مدیرعامل بنیاد علوی اظهار کرد: اقدامات در حوزه‌های عمران و آبادانی، اشتغال و کارآفرینی، مسائل فرهنگی، آموزش و تربیت و مسائل مرتبط و سلامت خواهد بود و در این حوزه‌ها سرمایه گذاری جدی صورت خواهد گرفت.

منصوری خاطرنشان کرد: امیدواریم با کار مشارکتی در کنار مسئولان استان و با اقدام جهادی در حد فاصل سه تا پنج سال بتوانیم بخشی از مشکلات منطقه را حل کنیم.

انتهای پیام

نظر شما