شناسهٔ خبر: 38084878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتخاب مناطقی از کشور برای محرومیت‌زدایی از اهداف بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان است

مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه انتخاب مناطقی از کشور برای محرومیت زدایی از اهداف بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان است گفت: با اقدامات انجام شده شهرستان درمیان به عنوان چهاردهمین منطقه کشور برای محرومیت‌زدایی انتخاب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محسن منصوری ظهر امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه محرومیت‌زدایی از شهرستان درمیان در استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: تفاهم‌نامه محرومیت زدایی شهرستان درمیان با مشارکت بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان منعقد شده است.

وی گفت: شهرستان درمیان در خراسان جنوبی به عنوان چهاردهمین منطقه کشور برای محرومیت‌زدایی انتخاب شده است و به آن در بخش‌های مختلف کمک می‌شود.

مدیرعامل بنیادعلوی با بیان اینکه کارها و اقدامات بنیاد علوی به‌مدت سه تا 10 سال در منطقه پیگیری می‌شود افزود: به‌ مناسبت ایام دهه فجر در خراسان‌جنوبی پنج مدرسه با مشارکت بنیاد مستضعفان در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح شد.

منصوری تصریح کرد: با حضور بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی مجموعه فرهنگی ورزشی علوی بیرجند با پنج چمن مصنوعی به ارزش 10 میلیارد تومان در استان احداث و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه امید داریم پروژه‌های افتتاح شده در جهت نیازهای مردم استان موثر باشد ادامه داد: انتخاب مناطقی از کشور برای محرومیت زدایی یکی از اهداف بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان است.

مدیرعامل بنیادعلوی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده شهرستان درمیان به عنوان چهاردهمین منطقه کشور برای محرومیت‌ زدایی انتخاب شده و اقدامات بنیاد علوی در جهت عمران و آبادانی، مسائل تربیتی و فرهنگی، سلامت، اشتغال و تولید خواهد بود.

انتهای پیام/256/ز


 

نظر شما