شناسهٔ خبر: 38043192 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اغلب دانشجویان پیام نور از قشر محروم یا متوسط جامعه هستند

رئیس دانشگاه پیام‌نور گفت:‌اغلب دانشجویان پیام نور از قشر محروم یا متوسط جامعه هستند و از این رو رایزنی‌های زیادی برای اعطای تسهیلات دانشجویی به دانشجویان این دانشگاه انجام شده و تسهیلات دریافتی افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام‌نور در شصت و پنجمین نشست معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور با ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه پیام نور اظهار داشت: این دانشگاه ۴۵۰ هزار دانشجو دارد.

به گفته وی، از میان تعداد دانشجویان دانشگاه پیام نور ۶ هزار دانشجو، دانشجوی بین‌المللی و ۱۲ هزار دانشجو شاهد و ایثارگر هستند.

به گفته وی، ۹۸۵ انجمن علمی فعال در این دانشگاه وجود دارد و ۲۸۰ مخترع با زمینه‌های مختلف فعالیت در این دانشگاه فعالیت می‌کنند.

به گفته زمانی، ۱۶۵۰ کانون فرهنگی ـ هنری و ۲۹۵ کانون هلا‌ل‌احمر دانشجویی در دو سال گذشته در این دانشگاه فعالیت داشته‌اند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور از فعالیت ۲۱۰ مرکز مشاوره دانشجویی در این دانشگاه خبر داد و گفت: این مراکز مشاوره علاوه بر دانشجویان به افراد عادی هم مشاوره ارائه می‌دهند.

به گفته زمانی، ۱۲۵ سوله ورزشی فعال در این دانشگاه وجود دارد و ۵ سوله هم در حال تکمیل است.

زمانی خاطرنشان کرد: اغلب دانشجویان دانشگاه پیام نور از قشر محروم و متوسط جامعه هستند و با هماهنگی صندوق رفاه دانشجویان میزان وام‌های دریافتی دانشجویان را افزایش داده‌ایم.

به گفته وی در حال حاضر بنیاد علوی و بانک‌های متعددی به دانشجویان دانشگاه پیام نور تسهیلات اعطا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما