شناسهٔ خبر: 38026565 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان:

واگذاری ۴۰۰ فقره سند املاک علوی رایگان به خراسان رضوی

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان خراسان رضوی گفت: همزمان با واگذاری ۷ هزار سند املاک علوی در سراسر کشور، ۴۰۰ فقره از این اسناد به ارزش ۶۷ میلیارد ریال به استان واگذار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، عباسعلی نیک فرجام ظهر امروز در مراسم واگذاری هفت هزار سند املاک علوی که به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با ۵ استان کشور در تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی واگذاری رایگان اسناد املاک علوی در سطح استان‌ها را آغاز کرده و امروز همزمان با سراسر کشور، هفت هزار سند به ارزش یک هزار میلیارد ریال به صورت رایگان به مردم اهدا می‌شود.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان خراسان رضوی افزود: سهم استان خراسان رضوی از این واگذاری‌ها ۴۰۰ فقره، به ارزش ۶۷ میلیارد ریال است، ضمن اینکه اراضی فوق در شهرستان رشتخوار و شهر جنگل واقع شده که به علاوه آن ۲۱۷ مورد بخشودگی رایگان و بیش از سه هکتار اراضی در این مسیر به شهرداری شهر جنگل از شهرستان رشتخوار واگذار شده است.

نیک فرجام ادامه داد: یک حلقه چاه عمیق به کشاورزان این منطقه واگذار شد و در ادامه روند واگذاری‌ها سال آینده دو هزار فقره سند به مردم خراسان رضوی اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: این اراضی مربوط به دوران پهلوی است که از مردم گرفته شده و بعد از انقلاب با دستور امام خمینی (ره) این زمین‌ها به مردم واگذار و امروز با دستور رئیس بنیاد مستضعفان اسناد به صورت رایگان به مردم اهدا می‌شود.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان خراسان رضوی گفت: در این واگذاری‌ها تمام اراضی، اسناد و املاکی که متعلق به مردم است، به صورت دقیق بررسی و آنجایی که در زمان طاغوت به صورت غیر قانونی از مردم گرفته شده، همراه با سند رایگان بازگردانده می‌شود.

منبع: مهر 

نظر شما