شناسهٔ خبر: 38025708 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در سال جاری اتفاق افتاد؛

بازسازی یکهزار واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران و باشت

امسال یکهزار و ۱۳۴ میلیارد ریال برای نوسازی یکهزار و ۸۶۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، غلامرضا تاجگردون از افزایش تسهیلات بانکی بلاعوض و ارزان قیمت نوسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان خبر داد و افزود : بافت فرسوده دوگنبدان نخستین طرح ساماندهی این مناطق پیش از وقوع حادثه ای چون زلزله در کشور است.
 
وی تصریح کرد: بافت تجاری بازار مرکزی شهر دوگنبدان نیز در دوران فعالیت دولت تدبیر و امید ساماندهی شده است که باعث تحول اساسی در سیمای این شهر شد.
 
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی می گوید: اجرای طرح های بازآفرینی شهری افزون بر رفاه  شهروندان باعث نشاط روحی و نجات از آسیب های اجتماعی زیادی شده است.
 
وی از افزایش تسهیلات بانکی بلاعوض و ارزان قیمت نوسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان خبر داد.
 
تاجگردون افزود: در حال حاضر میزان تسهیلات بلاعوض نوسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان ۶۵۰ میلیون ریال و تسهیلات بلاعوض نیز ۱۱۰ میلیون ریال است.
 
وی تاکید کرد: امسال یکهزار و ۱۳۴ میلیارد ریال برای نوسازی  یکهزار و ۸۶۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان اختصاص یافته است.
 
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این اعتبار به صورت تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض برای نوسازی این تعداد واحد مسکونی در نظر گرفته شده که بر اساس توافق با بانک‌ها مشکلی برای پرداخت این تسهیلات وجود ندارد.
 
وی اظهار کرد: از این میزان اعتبارات ۲۰۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بصورت بلاعوض و مابقی به صورت تسهیلات بانکی پیش بینی شده است.
 
تاجگردون بیان کرد: بازگشایی رینگ معابر به عرض ۲۰ متر و طول یکهزارو ۶۰۰ متر از کیامرثی تا محله سادات هم اکنون  اجرا شده که امسال ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح از جمله طراحی بدنه و جداره سازی در نظر گرفته شده است.
 
وی اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ۱۹۳ خانه در مسیر عملیاتی این طرح  خریداری شد.
 
 

نظر شما