شناسهٔ خبر: 37979249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فعالیت نخستین باشگاه فعالان فضای مجازی در صداوسیمای مرکز اصفهان/ ساخت برنامه های مناسبتی در فضای مجازی صدا وسیما

معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت : فضای مجازی فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است وبه همین منظور برنامه های با این عنوان در این معاونت تولید شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان محمدرضا شواخی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: نخستین باشگاه فعالان فضای مجازی مراکز استان‌ها روز گذشته در صدا و سیمای مرکز اصفهان آغاز به‌ کار کرد که هدف آن شناسایی، آموزش و هدایت دانش‌آموزان، دانشجویان، نوجوانان و جوانان فعال در فضای مجازی است.

شواخی با اشاره به راه‌اندازی پویش فجر انقلاب اسلامی به منظور انتشار عکس، فیلم و خاطرات مردم استان پیرامون انقلاب اسلامی ادامه داد: این عکس‌ها و فیلم‌ها از امروز از شبکه استانی اصفهان و رادیو اصفهان پخش می‌شود.

معاون فضای مجازی صدا وسیمای مرکز اصفهان با اشاره به تولید استوری، کلیپ، فتوکلیپ، پوستر، عکس‌نوشت و موشن‌گرافی به مناسبت دهه فجر در فضای مجازی گفت: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه‌ای با نگاه نو تولید و در فضای مجازی پخش می‌شود. همچنین برنامه طنز عروسکی با موضوع انتخابات و سرود رأی اولی‌ها از دیگر تولیدات مرکز استان در فضای مجازی خواهد بود.

شواخی با اشاره به کسب رتبه نخست فیلم کوتاه در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها تصریح کرد: در بخش پوستر نیز حائز رتبه دوم شدیم. در پویش زائر خبرنگار به مناسبت اربعین حسینی بیش از 2200 عکس و فیلم برای ما ارسال شد که در قالب 18 برنامه از شبکه استانی اصفهان پخش شد.

وی با اشاره به تولیدات معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز اصفهان به مناسبت سال رونق تولید و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اضافه کرد: به مناسبت شهادت سردار سلیمانی 70 فیلم، 62 عکس، پوستر و اینفوگرافی و 4 پادکست تولید و در فضای مجازی پخش شده است.


انتهای پیام /ش

 

برچسب‌ها:

نظر شما