شناسهٔ خبر: 37977386 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ارتش چین مسئول بیمارستان هزار تختخوابی ویژه درمان کرونا

ارتش با تشکیل گروهی متشکل از ۱۴۰۰ پرسنل پزشکی از فردا کار درمان و معالجه در بیمارستان تازه تاسیس هوئو شن شان را بر عهده می‌گیرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

با تصویب شی جین پینگ رئیس کمیسیون نظامی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین، ارتش با تشکیل گروهی متشکل از 1400 پرسنل پزشکی از فردا 14 بهمن کار درمان و معالجه در بیمارستان تازه تاسیس هوئو شن شان را بر عهده می گیرد.

اخبار بین الملل- این بیمارستان به طور اختصاصی مبتلایان تایید شده به ذات الریه ناشی از کرونا ویروس جدید را پذیرش می کند و دارای 1000 تختخواب، بخش مراقبتهای ویژه، بخش بیماران در وضعیت بحرانی و شدید و بخشهای آزمایشگاه، آزمایشگاه ویژه و تشخیص رادیولوژی می باشد. 950 پزشک و پرستار با تجربه و پرسنل دیگر از بیمارستانهای نظامی سراسر کشور در این بیمارستان جدید همراه با تعدادی از کارشناسان فرهنگستان پزشکی نظامی چین کار معالجه بیماران، پیشگیری و مهار شیوع کروناویروس جدید و راهنمایی بیمارستانهای محلی را انجام می دهند.

پیش از ظهر یکشنبه مراسم راه اندازی فعالیت بیمارستان هوئو شن شان در وو هان برگزار شد. جوئو شیان وانگ شهردار وو هان و بایی جونگ بین معاون فرمانده واحدهای تامین در این مراسم سند انتقال بیمارستان را امضاء کردند که حاکی از تحویل رسمی این بیمارستان به کارمندان و پرسنل پزشکی ارتش آزادیبخش جمهوری خلق چین است.

نظر شما