شناسهٔ خبر: 37958928 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر کردستان:

14 کولبر مفقود شده نجات یافتند/ جستجو برای دو کولبر دیگر ادامه دارد

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر کردستان تعداد کولبرهای مفقود شده در گردنه سرشیو سقز را ۱۶ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۴ نفر از آنها قبل از اعزام نیروهای امدادی به محل, نجات یافته اند اما سرنوشت دو نفر دیگر که به اختیار خود از گروه جدا شده اند هنوز نامعلوم است و جستجوها برای یافتن آنها ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر کردستان در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی،  از پیدا شدن 14 نفر از مفقودین ارتفاعات برف‌گیر سرشیو سقز خبر داد و گفت جستجوها برای دو کولبر دیگر ادامه دارد.

 لقمان ازدست مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه امروز شخصی با هلال احمر تماس گرفته و عنوان کرده است که تعداد 23 کولبر در ارتفاعات برفگیر سرشیو سقز گرفتار برف و کولاک شده اند.

وی افزود: تیم های امدادی به محل اعلامی اعزام می شوند تا به کمک کولبرها بروند اما قبل از ورور این نیروها به محل ۱۴ کولبر از محل حادثه به پایین کوه آمده و عنوان کرده اند که تعداد آنها ۱۶ نفر بوده است.

به گفته ازدست، بعد از انجام تحقیقات، مشخص شد که آمار کولبران مفقود در منطقه مذکور 23 نفر نبوده بلکه تعداد آنها، 16 نفر بوده که پیش از اعزام تیم‌های امداد و نجات 14 نفر از این افراد خوشبختانه پیدا شدند.

او درباره دو نفر دیگر اظهار کرد: دو کولبر دیگر که در ارتفاعات برفگیر مفقود شده اند همراه گروه نبوده و به اختیار خود از آنها جدا شده و هنوز پیدا نشده اند که در حال ارزیابی برای شناسایی مسیر و پیدا کردن نشانه‌هایی از آنها هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما