شناسهٔ خبر: 37914703 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه؛

اکران ۱۴ فیلم سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در خراسان شمالی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از اکران ۱۴ فیلم منتخب سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با میزبانی دو سینما در این استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

«حسین فرخنده» از اکران 14 فیلم منتخب سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با میزبانی دو سینما در این استان خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: "من می ترسم" به کارگردانی بهنام بهزادی، "آتابای" به کارگردانی نیکی کریمی، "آن شب 12+" به کارگردانی کوروش آهاری، "تومان" به کارگردانی مرتضی فرشباف، "خوب، بد، جلف 2:ارتش سری" به کارگردانی پیمان قاسمخانی،"دشمنان" به کارگردانی علی درخشنده و "روزبلوا" به کارگردانی بهروز شفیعی از 15 تا 21 بهمن ماه هر روز ساعت 18 در سینما گلشن و ساعت 21 در سینما عمیق بجنورد اکران می شود. 

 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همچنین از اکران فیلم های "کشتارگاه" به کارگردانی عباس امینی، "سه گام حبس 12+" به کارگردانی سامان سالور،"قصیده گاوسفید" به کارگردانی بهتاش صناعی ها، "روز صفر" به کارگردانی سعید ملکان، "لباس شخصی" به کارگردانی امیرعباس ربیعی،"مغزاستخوان" به کارگردانی حمیدرضا قربانی و "دوزیست" به کارگردانی برزو نیک نژاد از 15 تا 21 بهمن ماه هر روز ساعت ساعت 18 و 30 دقیقه در سینما عمیق و ساعت 20 و 30 دقیقه در سینما گلشن بجنورد خبرداد. 

 

وی همچنین با بیان اینکه همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر پنج فیلم در بخش کودک و نوجوان برای دانش آموزان به صورت رایگان در سینما گلشن بجنورد اکران خواهد شد، اظهارداشت: فیلم های "کاتی و ستاره" به کارگردانی عبدالرضا مجلسی، "منطقه پرواز ممنوع" به کارگردانی امیرداساگر، "تورنا 2" به کارگردانی سید جواد هاشمی، "قطار آن شب" به کارگردانی حمید رضا قطبی، "بیست و سه نفر" به کارگردانی مهدی جعفری از 15 تا 21 بهمن ماه (به جز 17و 18 بهمن) هر روز ساعت 10 صبح در سینما گلشن بجنورد اکران خواهد شد. 


فرخنده افزود: این برنامه ها در چارچوب سیاست های حمایتی سازمان سینمایی از سینمای کودک و نوجوان طراحی شده و تماشای این آثار برای دانش آموزان رایگان است.

 


وی گفت: مدارس خراسان شمالی از طریق اداره کل آموزش و پرورش و  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند از شرایط نمایش رایگان پنج فیلم سینمایی کودک و نوجوان در ایام برپایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بهره مند شوند.

 

یادآور می شود؛ خراسان شمالی برای پنجمین بار میزبانی اکران فیلم های منتخب جشنواره بین المللی فیلم فجر را بر عهده دارد که امسال از 15 تا 21 بهمن ماه 14 فیلم در بخش رقابتی و پنج فیلم هم در بخش سیمرغ پروانه ها (ویژه کودکان و نوجوانان)  در مرکز استان اکران خواهد شد.

پایان پیام/ 71

نظر شما