شناسهٔ خبر: 37848652 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پرسپولیس 2 - تراکتور 0؛ شروع قدرتمند یحیی با قرمزها/ اختلاف به 5 امتیاز رسید

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته هفدهم، دو تیم پرسپولیس و تراکتور به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه پیروزی 2 بر 0 به سود پرسپولیس به پایان رسید.
به گزارش آریا، پرسپولیس این بازی را با نتیجه 2 بر 0 پیروز شد و با 37 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کرد. فاصله پرسپولیس با تیم دوم جدول یعنی سپاهان به 5 امتیاز رسید. در آن سوی میدان نیز تراکتور 30 امتیازی ماند و باید خوشبین باشد که استقلال بازی عقب افتاده خود را پیروز نشود تا در رده سوم جدول بمانند.
ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگوآنا
ترکیب تراکتور:
رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، رضا اسدی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و ساسان انصاری
دقایق حساس:
دقیقه 2: ارسال مهدی ترابی روی یک ضربه کاشته در محوطه جریمه به کمال کامیابی نیا رسید که شوت این بازیکن به اوت رفت.
دقیقه 4: بازیکنان تراکتور روی ضدحمله صاحب فرصت شدند که اشکان دژاگه با عبور از سید جلال حسینی توپ را به ساسان انصاری رسید که ضربه اش در چارچوب نبود.
دقیقه 9: (گل اول پرسپولیس) با پاس در عمق عالی وحید امیری، علی علیپور در موقعیت تک به تک قرار گرفت و این بازیکن با یک ضربه حساب شده دروازه حریف را باز کرد.
دقیقه 35: اوساگونا با قلدری موفق به توپ ربایی از مدافع حریف شد ولی ضربه این بازیکن توسط مظاهری مهار شد.
دقیقه 38: ضربه کاشته ارسالی حاج صفی را ایمان سلیمی با ضربه سر به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که با واکنش بیرانوند به کرنر رفت.
دقیقه 55: (گل دوم پرسپولیس) علی علیپور با ضربه سر توپ را به وحید امیری رساند و این بازیکن با حرکت تکنیکی و عبور از چند مدافع تراکتور توپ را با پای راست وارد دروازه حریف کرد.
دقیقه 58: شوت خانزاده در 2 مرحله توسط بیرانوند مهار شد
دقیقه 91: تراکتور پشت محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که شلیک تماشایی حاج صفی به دیرک دروازه اصابت کرد.
حاشیه:
ساکت الهامی سرمربی تراکتور با کارت قرمز داور جریمه شد که به خاطر آن بازی دقایقی متوقف شد و نیمه اول 7 دقیقه وقت تلف شده داشت.

نظر شما