شناسهٔ خبر: 37825749 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

پیروزی استقلال و شهر خودرو

تیم استقلال با 3 گل تیم الکویت را در دبی شکست داد و حریف الریان در بازی نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
دو تیم استقلال و الکویت در چهارچوب رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آل مکتوم دبی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با برتری کامل استقلال بر حریف به پایان رسید. 

برتری استقلال در دو نیمه بازی محسوس بود و این تیم توانست در اکثر زمان‌های بازی توپ و میدان را در اختیار داشته باشد.
 
قضاوت این مسابقه را محمد بن نصرالدین داور مالزیایی بر عهده دارد.

قرار بود این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار شود، اما با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال و الکویت در کشور امارات روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

ترکیب استقلال
سیدحسین حسینی، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، علی کریمی، شیخ دیاباته، مهدی قائدی، وریا غفوری، شاهین طاهرخانی، مسعود ریگی، محمد دانشگر، آرش رضاوند

ترکیب الکویت
حمید یوسف، فهد الهاجری، حسین الحکیم، خالد القحطانی، فهد الرشیدی، یوسف الخبیزی، سیسوکو، البوریکی، بیسمارک، یوسف ال‌سلیمان، علاء عباس
 
در دیگر بازی در همین چارچوب شهرخودروی ایران نیز توانست 2 به 1 تیم الرفاع بحرین را شکست دهد. 

در اولین پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، تیم شهر خودرو ایران و الرفاع بحرین از ساعت ۱۷:۵۰ امروز شنبه در ورزشگاه شارجه امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ به یک به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.  محمدرضا خلعتبری و امین قاسمی نژاد برای نماینده ایران گلزنی کردند.

در این دیدار مجتبی سرآسیابی تیمش را با ترکیب سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، حسین مرادمند، علی فرامرزی، حسن جعفری، اکبر صادقی، سعید صادقی، میلاد سرلک، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری (از دقیقه ۸۶ روح الله سیف اللهی) و حسین مهربان (از دقیقه ۷۳ مرتضی خراسانی) به زمین فرستاد.

شهرخودرو با این پیروزی از اولین بازی پلی آف به سلامت عبور کرد تا در دومین دیدار پلی آف به مصاف تیم السیلیه قطر برود؛ دیداری که روز سه شنبه به میزبانی تیم قطری در این کشور برگزار می شود. در تیم السیلیه، کریم انصاریفرد مهاجم تیم ملی ایران حضور دارد.

 

نظر شما