شناسهٔ خبر: 37821908 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ قهرمانان و جام ملت ها

استقلال تنهاتر از همیشه؛ آرزوی موفقیت میزبان برای تیم کویتی

صفحه رسمی باشگاه الشباب امارات برای تیم الکویت در دیدار برابر استقلال آرزوی موفقیت کرد.

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال استقلال ایران امروز از ساعت ۱۷:۵۰ دقیقه در ورزشگاه مکتوم بن راشد دبی به مصاف الکویت کویت می‌رود. آبی‌پوشان تهرانی به نوعی میزبان این مسابقه به حساب می‌آیند اما شاید فقط در ظاهر اینگونه باشد.

صفحه رسمی باشگاه الشباب امارات که صاحب ورزشگاه مکتوم بن راشد است در پستی اینستاگرامی ضمن اطلاع از برگزاری بازی استقلال و الکویت در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، برای تیم کویتی در این دیدار آرزوی موفقیت کرد تا مشخص شود نماینده فوتبال کشورمان در دیدار امشب چقدر تنهاست...

بازی تیم استقلال مقابل الکویت,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,لیگ قهرمانان و جام ملت ها

۲ نکته‌ای که خیال هواداران استقلال را از برد راحت می‌کند

استقلال همیشه در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان برنده بوده و تنها پیروزی فرهاد مجیدی در لیگ قهرمانان آسیا نیز در امارات رقم خورده است.

تیم فوتبال استقلال تهران امروز در چارچوب مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا باید در امارات به مصاف تیم الکویت کویت برود. شاگردان فرهاد مجیدی در صورت پیروزی باید به مصاف الریان قطر بروند.

آبی‌پوشان تهرانی قرار است چهارمین پیکار خود را در مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از ابتدای شکل‌گیری‌اش تا به حال انجام دهند. در سال ۲۰۱۲ استقلال ۲ بازی در پلی‌آف انجام داد. آنها ابتدا با گل‌های خسرو حیدری و آرش برهانی از سد ذوب‌آهن گذشتند و در مرحله نهایی پلی‌آف با حساب سه بر یک الاتفاق عربستان را مغلوب کردند. تیمی که هدایتش به عهده برانکو بود ولی به خاطر مشکلات مالیاتی این مرد کروات روی نیمکت ننشسته بود.

استقلال در سال ۲۰۱۷ نیز مسابقه پلی‌آف داشت. آنها در ورزشگاه آزادی به مصاف السد پرستاره رفتند و بعد از تساوی در ۱۲۰ دقیقه، آبی‌پوشان در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر سه از سد حریف خود گذشتند.

حالا باید دید استقلال می‌تواند به روند پیروزی‌های خود در مرحله پلی‌آف ادامه دهد یا خیر. لازم به ذکر است که سه دیدار قبلی استقلال در این مرحله همگی در ورزشگاه آزادی برگزار شد اما این بار جدال این تیم برابر نماینده کویت در امارات خواهد بود.

فرهاد مجیدی نیز به عنوان سرمربی سومین تجربه خود در لیگ قهرمانان را تجربه می‌کند. او در ۲ آزمون قبلی به یک تساوی و یک برد رسیده است. تساوی یک بر یک مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی و برد ۲ بر یک مقابل العین در امارات. آیا دومین برد فرهاد بازهم در امارات رقم می‌خورد؟

نظر شما