شناسهٔ خبر: 37801677 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک و دو رسانه کویتی با نقطه قوت و ضعف استقلال؛

آثار استرا مانده اما حمایت هواداران در کار نیست

تهران- ایرنا- یک رسانه کویتی در آستانه دیدار استقلال و الکویت در دبی، نقطه قوت آبی‌ها را آمادگی جسمانی و آثار خوب به جا مانده از «آندره آ استراماچونی» خواند و در سوی دیگر گریز الکویت از مواجهه با تیم ایرانی مقابل هواداران این تیم را دلیل روحیه و اشتیاق بالای نماینده کویت دانست.

صاحب‌خبر -

تارنمای الجریده کویت نوشت: تیم الکویت فردا (شنبه) در ورزشگاه راشد دبی به مصاف همتای ایرانی خود یعنی استقلال می‌رود.  تیم کویتی در نخستین گام خود برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا الفیصلی اردن را با ۲ گل در ورزشگاه خانگی این تیم از پیش رو برداشت.

الکویت برای رسیدن با لیگ قهرمانان به دیدار با استقلال چشم دوخته است به ویژه پس از آنکه آنها فصل گذشته در مرحله دوم پلی‌اف به دست ذوب آهن ایران از رسیدن به مرحله گروهی این تورنمنت بازماندند.

 الکویت روز گذشته نخستین جلسه تمرینی خود را تحت نظارت «ولید نصار»  با روحیه‌ای بالا و اشتیاقی فراوان برای پیروزی که البته تا حد زیادی به انتقال این بازی از خاک ایران به کشوری دیگر مربوط بود، انجام داد؛ دیداری که بنا به تصمیم ای اف سی از تهران منتقل شد،  جایی که خیلی عظیم هواداران ایرانی حامی استقلال هستند.

در جریان این جلسه تمرینی کادر فنی الکویت به منظور گریز از نبردهای رو در رو با بازیکنان استقلال، روی پاس‌های تند و سرعتی، تمرکز داشت به ویژه با توجه به اینکه یکی از خصیصه‌های تیم ایرانی قدرت بدنی و آمادگی جسمانی است، موضوعی که البته شاخصه تمام تیم‌های ایرانی است.

«ولید نصار» به خوبی می‌داند که ماموریت تیمش آسان نخواهد بود، زیرا از ظرفیت بالای بازیکنان استقلال آگاه است.  علاوه بر اینکه آنان پیش‌تر در سطح کادر فنی و سرمربی مبالغ هنگفتی را برای جذب سرمربیانی همچون «وینفرد شفر» آلمانی و البته «آندره آ استراماچونی» ایتالیایی هزینه کرده‌اند.

نصار روی تجربه بازیکنانش حساب ویژه‌ای باز کرده، البته به شرط آنکه تغییر فاز دفاعی به فاز حمله با سرعت زیادی انجام شود.

هدایت استقلال بر عهده «فرهاد مجیدی است»،  بازیکن اسبق تیم ملی ایران. استقلال در رتبه پنجم لیگ برتر این کشور جای گرفته و با پرسپولیس صدرنشین ۵ امتیاز فاصله دارد و دیدار قبلی خود را با تساوی بدون گل مقابل شاهین شهرداری به اتمام رسانده است.

تیم فوتبال استقلال امروز پس از ورود به شهر دبی قرار است از ۱۹:۱۵ به وقت تهران، تمرین رسمی خود را در استادیوم دبی کلاب برگزار کنند.

نظر شما