شناسهٔ خبر: 37788254 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

تابش نرفت شکوری معرفی شد

در سفر مدیران نماینده‌های ایران به مالزی، باشگاه سپاهان نماینده‌ای اعزام نکرده و ” ابراهیم شکوری” سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال به نمایندگی از این باشگاه شرکت کرده است.

صاحب‌خبر -

سفر مدیران باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان به مقر کنفدراسیون آسیا در مالزی با موفقیت همراه بوده و طبق اخبار منتشر شده میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بازگشته است. هفته گذشته AFC در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که حق میزبانی از تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گرفته شده و نماینده‌های ایران باید در کشور ثالث میزبان شوند؛ خبری که با موضع‌گیری یکسان باشگاه‌های ایرانی روبه‌رو شده و هر ۴ تیم حاضر در رقابت‌ها اعلام کردند که حاضر به میزبانی در کشور ثالث نیستند.

پس از جلسه مدیران باشگاه‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهرخودرو با فدراسیون فوتبال ایران و اعلام نظر آنها مبنی بر انصراف هر ۴ تیم از رقابت‌ها، AFC تا حدودی از مواضعش عقب‌نشینی کرده و در نامه‌ای اعلام کرد که تیم‌های ایرانی در مسابقات پلی‌آف و دور رفت گروهی خارج از خانه بازی کنند و سپس بررسی‌های لازم صورت بگیرد تا تکلیف میزبانی آنها در دور برگشت مشخص شود. این در خواست نیز چندان مورد موافقت باشگاه‌ها قرار نگرفت و در نهایت مدیران باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و شهرخودرو با همراهی ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال و معاون وزارت ورزش راهی مالزی شدند و امروز نشست ویژه‌ای را با ویندسور جان، دبیرکل AFC برگزار نمودند که طبق اخبار منتشر شده منتهی به بازگردانی حق میزبانی تیم‌های ایرانی شده است. اگرچه هنوز AFC در این مورد به صورت رسمی اظهارنظری نکرده است اما گفته می‌شود که تیم‌های استقلال و شهرخودرو حاضر به برگزاری بازی مرحله پلی‌آف در خارج از خانه شده و AFC نیز ضمانت حق میزبانی تیم‌های ایرانی حاضر در مرحله گروهی را پذیرفته است. بدین ترتیب باشگاه‌های ایرانی در سه هفته ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مهمان محسوب شده و در هفته‌های چهارم تا ششم، در داخل کشور میزبان تیم‌های مقابل خواهند بود.

نظر شما