شناسهٔ خبر: 37768424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بارش سنگین برف در محورهای اصلی استان

تاکنون راه ارتباطی بیش از ۴۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد مسدود شده است

عیسی فتحی عیسی فتحی / عیسی فتحی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از بارش سنگین برف در محور های مواصلاتی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد حسین نصیری راد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: هم اکنون شاهد بارش برف سنگین در محورهای اصلی استان هستیم که راهداران برای برف روبی و بازگشایی در تلاش هستند تا از مسدود شدن این محورها جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون مسدود شدن راه ارتباطی ۴۰ روستای استان که اغلب در بخش های مارگون و لوداب هستند، به ما گزارش شده است، اظهارکرد: در صورتی که بارش برف ادامه دادشته باشید احتمالا این تعداد تا ۲۰۰ روستا هم افزایش خواهد یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هم اکنون محورهای منتهی به یاسوج از جمله" یاسوج- سمیرم"، "یاسوج- اقلید"، "یاسوج- مارگون"، "یاسوج-لوداب"، "یاسوج-سپیدار"، "یاسوج-سی سخت" و "یاسوج- بابامیدان" برفی و لغزنده است.

نصیری راد با بیان اینکه تردد تنها با زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی استان امکان پذیر است، تصریح کرد: محور "یاسوج -سپیدار-چرام" بعلت بارش شدید برف مسدود شده و محور "سی‌سخت- پادنا" در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ار آبان ماه تاکنون به دلیل برفگیر و نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی بیان کرد: رانندگان پیش از آغاز سفر وضعیت راه‌های ارتباطی استان را از طریق تلفن ۱۱۰ و یا ۱۴۱ سازمان راهداری یا مرکز کنترل ترافیک استان به شماره ۰۷۴۲۱۸۲۵۰۵۵ جویا شوند.

انتهای پیام

نظر شما