شناسهٔ خبر: 37702308 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعزام تیم‌های امدادی هلال احمر فارس به سیستان و بلوچستان

۱۴ تیم امدادی از جمعیت هلال احمر فارس به سیستان و بلوچستان اعزام شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس از اعزام ۱۴ تیم امدادی این جمعیت همراه با ۱۰ خودروی کمک‌دار به سیستان و بلوچستان خبر داد.
حسین درویشی گفت: ۱۴ تیم از شهرستان‌های داراب، لارستان، فسا و نی ریز با ۱۰ خودرو کمک‌دار و ۴ خودرو گروهی با تجهیزات انفرادی و تخصصی برای امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده از سیل به استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.
وی افزود: این تیم‌ها دارای تخصص‌های امدادو نجات در سیلاب، اسکان اضطراری و تغذیه در بحران هستند.
درویشی با اشاره به ارسال دو هزار و ۵۰۰ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته توسط جمعیت هلال احمر فارس به جنوب کشور افزود: تا کنون دو هزار و ۲۰۰ شعله والور و دو هزار و ۵۰۰ تخته پتو نیز به مناطق درگیر سیل در جنوب کشور ارسال شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: شهروندان فارسی در صورت تمایل برای کمک به حادثه‌دیدگان ناشی از سیل در استان سیستان و بلوچستان و برخی از نقاط جنوب و جنوب شرقی کشور می‌توانند وجوه نقدی خود را به حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد تمامی بانک‌ها واریز کنند.
وی عنوان کرد: همچنین شماره حساب ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت و شماره حساب ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه کارگران و کد دستوری #۱۱۲* نیز برای جمع‌آوری وجوه نقدی در اختیار شهروندان فارسی است.

نظر شما