شناسهٔ خبر: 37670773 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استکبارستیزی و شهادت‌طلبی اولویت‌ برنامه‌های دهه‌فجر‌ گنبدکاووس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان به ویژه استکبار جهانی در شرایط کنونی استکبارستیزی و شهادت‌طلبی از اولویت برنامه‌های امسال خواهد بود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس  از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام رضا دیلم صبح امروز در مراسم افتتاح ستاد دهه فجر با بیان اینکه دبیرخانه ستاد دهه فجر با تشکیل 17کمیته و با حضور مسئولان شهرستانی در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان افتتاح شد، اظهار کرد: دبیرخانه ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در محل اداره تبلیغات اسلامی افتتاح شد و نیاز است تا مدیران اجرایی برنامه‌ها و عملکرد خود را در این ایام به دبیرخانه ارسال کنند.

* نگاه مردمی در برنامه‌های دهه فجر الزامی است

وی با تاکید نگاه مردمی در برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی مردمی بوده و مردم در همه صحنه‌های نظام جمهوری اسلامی نقش بسزایی داشتند نگاه مردمی در برنامه‌های دهه فجر الزامی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس استکبارستیزی و شهادت‌طلبی در برنامه‌های امسال را از اولویت‌ها برشمرد و ادامه داد: با توجه به هجمه‌های دشمنان به ویژه استکبار جهانی در شرایط کنونی استکبارستیزی و شهادت‌طلبی از اولویت برنامه‌های امسال خواهد بود.
وی اضافه کرد: برای برگزاری برنامه های پرمحتوا و غیرتکراری 17 کمیته در حوزه‌های مختلف مانند زنان و خانواده، فضاسازی و مدیریت شهری، کودک و نوجوان، روستایی و عشایری تشکیل شده است.
دیلم با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان جنگ ادراکی و شناختی را بر ایران وارد کردند، گفت: در حال حاضر درگیر جنگ ادراکی و شناختی توسط دشمن به حوزه هویت اجتماعی انقلاب اسلامی هستیم اما رستاخیز عظیم شهادت سردار دل‌ها همه نیرنگ دشمنان را از بین برده و دنیا مبهوت عظمت و سیل مقتدرانه ایران است.

* تقارن دهه فجر با دهه فاطمیه و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی فرصتی برای تقویت انسجام و وحدت ملی است
وی با اشاره به تقارن دهه فجر با دهه فاطمیه و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: این ایام بهترین فرصتی است تا بستری برای تقویت انسجام و وحدت ملی فراهم شده و گفتمان ایثار و شهادت تعمق‌بخشی شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت» را شعار محوری امسال دهه فجر نام برد و گفت: هر روز دهه فجر به یک عنوان نامگذاری شده و روز 22 بهمن نیز «حماسه حضور عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها» نام گرفته است.
وی ادامه داد: امید داریم تا با تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب در این ایام منویات مقام معظم رهبری را در شهرستان جاری و ساری کنیم.
* دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در دهه فجر تبیین شود
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دستاوردهای خوبی در کشور به دست آمده که ایام دهه فجر فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت جمهوری اسلامی به مردم است.
عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه از سال گذشته هجمه‌های اقتصادی دشمن گسترده‌تر شده است، افزود: با توجه به محدودیت منابع و تحریم‌های اقتصادی در دهه فجر امسال پروژه‌های خوبی به بهره‌برداری می‌رسد که در زمان مناسب طی نشست خبری اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه اجرایی از همه توان و ظرفیت خود برای برگزاری برنامه های دهه فجر به شکل مردمی استفاده کرده و در همه برنامه‌های ایام‌الله حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/2307/

نظر شما