شناسهٔ خبر: 37598758 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ادای احترام وزیر اطلاعات به سرداران  شهید مقاومت

وزیر اطلاعات همراه با استاندار کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش سردار سرتیپ حاج حسین  پور جعفری ادای احترام کرد.

صاحب‌خبر -

ادای احترام وزیر اطلاعات به سرداران  شهید مقاومتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما کرمان حجت الاسلام والمسلمین علوی پس از ادای احنرام به شهدای مقاومت   به خبرنگار ما گفت: سردار سلیمانی فردی  بی نظیر بود  و هرچند افرادی با روحیات سردارسلیمانی وجود دارند اما هیچکدام سردارسلیمانی نمی شوند .

وی با بیان اینکه  سردار سلیمانی تشنه و عاشق شهادت بود افزود: داشتن فکر راهبردپرداز / ذهن طراح در عرصه عملیات ستادی/ و صلابت فرماندهی در عرصه میدانی از جمله ویژگی های مهم او بود که آن را با ویژگی هایی همچون تواضع و فروتنی  و برخوردخوش و اخلاق نیک جمع کرده بود.

وی گفت: حاج‌قاسم مانند مولایش امیرالمومنین علیه السلام جامع اضداد بود و در عین حال که یک نظامی شجاع بود اما در تعامل با مردم خشونت نظامی‌گری دیده نمی شد ؛ در برابر اقشار ضعیف و پایین دست، می لرزید تا مبادا مسئولیتش را در برابر آنان درست عمل نکرده باشد؛ انسانی ولایتمدار بود و در برابر مقام معظم رهبری نه تنها مانند یک سرباز در برابر فرمانده بلکه مانند یک مرید نسبت به مراد خود عمل می کرد.

وزیر اطلاعات تاکید کرد :باید ویژگی های حاج قاسم را برای خود سرمشق قرار دهیم و به آنها عمل کنیم تا با عمل درست به تکالیف و همگرایی جای حاج قاسم را تا حدی پر کنیم.//

 

دانلود

<div id="video-display-embed-code_4399129"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2621005/4399129?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما