شناسهٔ خبر: 37569129 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طرح «هر روز یک کتاب» در فروشگاه الکترونیکی «به‌نشر» اجرا می‌شود

طرح «هر روز یک کتاب» شامل تخفیف ۲۵درصدی فروش کتاب در فروشگاه الکترونیکی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)، در سطح کشور اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، به نقل از آستان نیوز، این طرح با هدف دسترسی آسان مخاطبان و علاقه‌مندانطرح «هر روز یک کتاب» در فروشگاه الکترونیکی «به‌نشر» اجرا می‌شود به کتاب و کتابخوانی در اقصی نقاط کشور برای نخستین بار اجرا می ‌شود.

در این طرح هر روز یکی از تولیدات به‌نشر از طریق اشتراک در شبکه‌های اجتماعی انتشارات به ‌نشر، معرفی و توضیحات آن ارائه می‌شود که در سایت فروشگاه الکترونیکی این انتشارات با تخفیف 25درصدی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 حدود دو هزار عنوان کتاب از تولیدات به‌نشر در حوزه‌های دین و معارف اسلامی، ادبیات انقلاب اسلامی، ادبیات پایداری و مقاومت، ارزش‌های نظام ولایی، رمان‌های رضوی و ... در قالب‌های ادبی متنوع و برای رده‌های سنی عمومی، کودک و نوجوان با توجه به نیاز مخاطب و مناسبت‌های تقویمی انتخاب و بر روی سایت بارگذاری شده است.

 در حال حاضر به مناسبت فرار سیدن دهه فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) معرفی و ترویج آثاری همچون «مکتب دار بزرگ» روایتی داستانی از زندگی سراسر جهاد بانو سیده فاطمه طاهایی با تخفیف 25درصد به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

 کتاب‌های «پیراهن دوستی؛ هشت قصه از زندگی حضرت زهرا (س)»، «سیره فاطمی»، «یک نفر تو را دوست دارد (2)»، «حکمت‌های فاطمی؛ ترجمه و توضیح چهل حدیث از حضرت فاطمه(س)» و «با علی یا علی» نیز با تخفیف 10درصد به مدت محدود در دسترس مخاطبان قرار دارد.

نظر شما