شناسهٔ خبر: 37568335 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وانت بارهای گیلان چگونه سهمیه سوخت دریافت کنند؟

طاهره رفعتی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از تخصیص سهمیه سوخت وانت بارهای بین شهری براساس پیمایش خبر داد و گفت: از ابتدای بهمن ماه دریافت سهمیه سوخت براساس پیمایش خواهد بود.

صاحب‌خبر -

محمدرضا نازک کار در گفت وگو با ایسنا، از تخصیص سهمیه سوخت وانت بارهای بین شهری خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای بهمن ماه سال جاری دریافت سهمیه سوخت وانت بارهای بین شهری استان همزمان با سراسر کشور براساس پیمایش خواهد بود.

وی افزود: لازمه دریافت سهمیه عملکردی سوخت وانت بارها منوط به دارا بودن کارت هوشمند رانندگان و ناوگان و نیز بارنامه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان تصریح کرد: به کلیه رانندگان وانت بارهای برون شهری استان توصیه می شود در اسرع وقت به دفاتر انجمن های صنفی رانندگان در مرکز استان و سطح شهرستان ها و نیز دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک مجری صدور کارت هوشمند رانندگان و ناوگان در سطح استان مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا در ماه های آتی از بابت فعالیت حمل و نقلی و اختصاص سوخت خود دچار وقفه نشوند.

نازک کار دارا بودن حداقل ۲۳ سال برای راننده، داشتن گواهینامه رانندگی مجاز، مدرک تحصیلی حداقل پایان ابتدایی و یا نهضت سوادآموزی، برگ صحت سلامت جسمی و روانی، ارائه گواهی عدم اعتیاد و سوء پیشنیه، اصل شناسنامه و همچنین کپی از تمامی صفحات آن، اصل کارت ملی، پایان خدمت و یا معافیت دائم کپی آنها و دو قطعه عکس ۴*۳ از مهمترین شرایط و مدارک مورد نیاز جهت دریافت کارت هوشمند رانندگان است.

وی با اشاره به این نکته که حداکثر سن ناوگان ۲۰ سال تعیین شده است، گفت: ارائه کارت وسیله نقلیه، گواهی معاینه فنی مجاز و معتبر و بیمه نامه شخص ثالث معتبر برای اخذ کارت هوشمند ناوگان الزامی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متقاضیان برای اطلاع بیشتر از مراکز ورود اطلاعات کارت هوشمند می‌توانند به نشانی www.rmto.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظر شما