شناسهٔ خبر: 37532520 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نجات ۲۷ نفر از سرنشینان خودرو‌های گرفتار در سیلاب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲۷ نفر از سرنشینان خودرو‌های گرفتار در سیلاب شهرستان‌های سرباز و دلگان توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ۲۰ نفر از سرنشینان ۲ خودروی گرفتار در سیلاب شهرستان سرباز توسط نیرو‌های امدادی هلال احمر نجات یافتند.

رسول راشکی اظهار داشت: همزمان با بروز دو مورد گرفتار شدن خودرو در رودخانه‌های محلی سرباز تیم جستجو و نجات این جمعیت همراه با تجهیزات موردنیاز به منطقه اعزام شدند و توانستند این افراد را به موقع از خطرات احتمالی نجات دهند

همچنین ۷ نفر سرنشین در دو خودرو روستای گزگر شهرستان دلگان گرفتار شده بودند که توسط تیم‌های هلال احمر آن شهرستان نجات یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: بیشترین سطح عملیات نیرو‌های امدادی این جمعیت از شب گذشته تاکنون در زاهدان، کنارک، فنوج و سرباز گزارش شده است.

وی ادامه داد: همزمان با اعلام بارندگی‌های شدید در سیستان و بلوچستان ۱۲۶ تیم متشکل از ۶۱۴ نجاتگر جمعیت هلال احمر در سیستان و بلوچستان در آماده باش کامل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع

 

نظر شما