شناسهٔ خبر: 37528760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نصیری: از تمام 65 کیلوهای ایران سبک‌تر هستم/ امیدوارم به هدف اصلی‌ام برسم

قهرمان وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی گفت: نگاه نکنید در این سال‌ها در 70 کیلو کشتی می‌گرفتم، از تمام 65 کیلوهای ایران سبک‌تر هستم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میثم نصیری درباره کسب عنوان قهرمانی مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی اظهار داشت: سطح مسابقات با توجه به حضور تمام مدعیان 65 کیلوگرم بالا بود. چند ماهی به دلیل بیماری که داشتم از میادین و شرایط ایده آل دور بودم، اما خداراشکر با قهرمانی در این مسابقات مجددا شروع خوبی داشتم.

وی درباره تصمیمش برای بازگشت دوباره به 65 کیلوگرم بعد از مدت‌ها کشتی گرفتن در 70 کیلوگرم گفت: وزنم کم است و نهایتا 69 - 70 کیلوگرم هستم؛ خیلی از وزن کم کردن خوشم نمی‌آید، اما برای 70 کیلو سبک بودم. از طرفی با توجه به اینکه سال المپیک است تصمیم گرفتم شانسم را برای حضور در این رقابت‌ها آزمایش کنم.

قهرمان وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی گفت: امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهدم تا به هدفم برسم. هدف اول در این وزن کسب سهمیه است و امیدوارم در نهایت اگر من نماینده ایران بودم در آن مسابقات بتوانم به هدف اصلی‌ام که سال‌هاست دنبال آن هستم برسم.

نصیری در پاسخ به این سوال که این مسابقات با 2 کیلوگرم ارفاق برگزار شد و فکر می‌کنی بتوانی در وزن قانونی هم چنین نمایشی داشته باشی؟ عنوان کرد: شرایطم خیلی خوب بود؛ در روز دوم هم خیلی راحت سر وزن رسیدم و مشکلی نداشتم. از تمام 65 کیلوهای ایران سبک‌تر هستم و به این نگاه نکنید در این سال‌ها در 70 کیلو کشتی می‌گرفتم. کادر فنی به خوبی از این موضوع مطلع است.

انتهای پیام/س

نظر شما