شناسهٔ خبر: 37527729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آخرین گزارش استانداری هرمزگان از وضعیت استان پس از بارندگی های اخیر

استاندار هرمزگان در نخستین ساعات صبح امروز در گفت و گوی تلفنی با فرمانداران آخرین وضعیت شهرستان‌ها را پس از سیل و بارندگی شدید شب گذشته در همه ابعاد زیرساختی و خدمات رسانی پیگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از هرمزگان، فریدون همتی از آمادگی کامل استان برای مقابله با این بحران خبر داد و گفت: با توجه به حجم زیاد بارندگی در شهرستان‌ها  مسیر عبور از تعدادی رودخانه‌ها که طغیان کرده‌اند مسدود است و باید تا فروکش کردن آب‌های پس از بارندگی منتظر ماند.

وی افزود: خوشبختانه سیل تاکنون در استان تلفات جانی در پی نداشته و در حال بررسی میزان خسارات هستیم.پس از فرو نشستن آبها بازدیدهای لازم انجام و برآورد خسارت ها اعلام خواهد شد.

همتی تاکید کرد: پس از پایان بارندگی و کاهش حجم آبهای روان در سطح شهرها، پل ها ، جاده‌ها و مسیر ها برآورد خسارت ها انجام خواهد شد و به مرکز گزارش می شود‌.

وی اضافه کرد:تمامی نیروی‌های امدادی و ستادی استان در حالت آماده باش و مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

استاندار هرمزگان به تخلیه بخشی از آب سد شمیل هم اشاره کرد، افزود: به دلیل جلوگیری از هرگونه آسیب بخشی از آب این سد روز گذشته با رعایت نکات ایمنی تخلیه شد.

وی با اشاره به اینکه شخصا از روستاهای شمیل و چهچکور بندرعباس که بیشتر درگیر سیل بودند، بازدید کرده است، بیان کرد: اوضاع به طور کامل تحت کنترل است.

همتی با بیان اینکه هنوز بارندگی در بسیاری نقاط استان ادامه دارد از مردم خواست با رعایت نکات ایمنی از جان و مال خود محافظت کنند.

نظر شما