شناسهٔ خبر: 37516582 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

موضع وزارت ورزش در خصوص شایعه مهاجرت کیمیا علیزاده

مهین فرهادی زاد نسبت به اخبار پیرامون کیمیا علیزاده و حضور او در کشور هلند واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش با اشاره به تلاش های کیمیا علیزاده بانوی ملی پوش تکواندو در کسب افتخار برای ایران اظهار داشت: کیمیا علیزاده با  همت و با وجود آسیب دیدگی در المپیک تلاش  کرد تا پیروز میدان شود و بر روی سکو بایستد.

او در ادامه تمرینات سخت کیمیا علیزاده در طول این سال ها را مورد توجه قرار  داد و بیان کرد: وزارت ورزش و فدراسیون مربوطه نیز با تمام وجود از وی حمایت کردند تا به مرحله ی قهرمانی و حضور در المپیک برسد و مردم مهربان ایران نیز قدرشناس ورزشکار عزیز خود هستند. البته این باور را هم دارم که این دختر خوب تکواندوی ایران، دعای مردم و حمایت های مسوولان در مسیر موفقیتش را فراموش نکرده و قدر آن عزتی که بین ملت ایران دارد را هرگز فراموش  نکرده است.

وی در ادامه این نکته را متذکر شد که خاطره  حمایت های مجموعه ورزش برای بهبود و کسب سلامت کیمیا و هماهنگی حوزه های مختلف برای اینکه وی دوباره به روزهای اوجش بازگردد تا در آرامش فعالیت های ورزشی اش را در بخش قهرمانی و حرفه ای پیگیری کند و در صحنه های ورزشی بدرخشد از اذهان افراد پاک نخواهد شد.

معاون توسعه ورزش بانوان گفت: برای کیمیا علیزاده ملی پوش شایسته کشورمان که محبوب مردم و مسئولین است شرایط برای کسب سهمیه المپیک مهیا بود و مقرر بود تا وی در رقابت های سال آتی شرکت کند.

فرهادی زاد با بیان این نکته که تمامی حمایت های مادی و معنوی در زندگی فردی و در حوزه حرفه ای نیز برای ادامه تمرینات علیزاده مهیا بوده است، با طرح این سوال که با وجود اینکه تمام شرایط برای کیمیا مهیا بوده و اساسأ چه دلیلی برای بی توجهی ایشان می توان بیان کرد؟ گفت: امیدوارم این مساله در شرایط بهتری مورد بررسی قرار بگیرد.

 وی تصریح کرد: همه ی ورزشکاران کشورمان تلاش می کنند که در میادین بین المللی زیر  پرچم جمهوری اسلامی ایران در رقابت ها حضور پیدا کنند و این مهم را افتخاری بزرگ برای خود می دانند تا بر روی سکوی قهرمانی با نام ایران بدرخشند.

او بیان کرد: قدردان تلاش های ملی پوشان کشورمان هستیم و براین باوریم که در جای جای این سرزمین پهناور پتانسیل ها و استعدادهای ورزشی بسیاری هستند که پرچم ایران عزیز را در عرصه های مختلف ورزشی به اهتزاز در خواهند آورد. ایران سربلند و پرافتخار غایت آرزوی  هر ایرانی است.

پایگاه خبری وزارت ورزش/

نظر شما