شناسهٔ خبر: 37515247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

معاون بانوان وزارت ورزش: کیمیا علیزاده دعای مردم و حمایت‌های مسوولان را فراموش نمی‌کند

خبرگزاری ایسنا

مهین فرهادی زاد نسبت به اخبار پیرامون کیمیا علیزاده و حضور او در کشور هلند واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -
 مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش با اشاره به تلاش‌های کیمیا علیزاده بانوی ملی پوش تکواندو در کسب افتخار برای ایران اظهار داشت: کیمیا علیزاده با همت و با وجود آسیب دیدگی در المپیک تلاش کرد تا پیروز میدان شود و بر روی سکو بایستد.

او در ادامه تمرینات سخت کیمیا علیزاده در طول این سال‌ها را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: وزارت ورزش و فدراسیون مربوطه نیز با تمام وجود از وی حمایت کردند تا به مرحله‌ی قهرمانی و حضور در المپیک برسد و مردم مهربان ایران نیز قدرشناس ورزشکار عزیز خود هستند. البته این باور را هم دارم که این دختر خوب تکواندوی ایران، دعای مردم و حمایت‌های مسوولان در مسیر موفقیتش را فراموش نکرده و قدر آن عزتی که بین ملت ایران دارد را هرگز فراموش نکرده است.

وی در ادامه این نکته را متذکر شد که خاطره حمایت‌های مجموعه ورزش برای بهبود و کسب سلامت کیمیا و هماهنگی حوزه‌های مختلف برای اینکه وی دوباره به روز‌های اوجش بازگردد تا در آرامش فعالیت‌های ورزشی اش را در بخش قهرمانی و حرفه‌ای پیگیری کند و در صحنه‌های ورزشی بدرخشد از اذهان افراد پاک نخواهد شد.

معاون توسعه ورزش بانوان گفت: برای کیمیا علیزاده ملی پوش شایسته کشورمان که محبوب مردم و مسئولین است شرایط برای کسب سهمیه المپیک مهیا بود و مقرر بود تا وی در رقابت‌های سال آتی شرکت کند.

فرهادی زاد با بیان این نکته که تمامی حمایت‌های مادی و معنوی در زندگی فردی و در حوزه حرفه‌ای نیز برای ادامه تمرینات علیزاده مهیا بوده است، با طرح این سوال که با وجود اینکه تمام شرایط برای کیمیا مهیا بوده و اساسأ چه دلیلی برای بی توجهی ایشان می‌توان بیان کرد؟ گفت: امیدوارم این مساله در شرایط بهتری مورد بررسی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: همه‌ی ورزشکاران کشورمان تلاش می‌کنند که در میادین بین المللی زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌ها حضور پیدا کنند و این مهم را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانند تا بر روی سکوی قهرمانی با نام ایران بدرخشند.

او بیان کرد: قدردان تلاش‌های ملی پوشان کشورمان هستیم و براین باوریم که در جای جای این سرزمین پهناور پتانسیل‌ها و استعداد‌های ورزشی بسیاری هستند که پرچم ایران عزیز را در عرصه‌های مختلف ورزشی به اهتزاز در خواهند آورد. ایران سربلند و پرافتخار غایت آرزوی هر ایرانی است.


نظر شما