شناسهٔ خبر: 37510475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اشک مردم برای سردار سلیمانی به خاطر ناراحتی امام زمان است

یادگار دفاع مقدس گفت: به گفته‌ آیت‌الله حسین گنجی دلیل ناآرامی‌های مردم و اشک ریختن بر شهید قاسم سلیمانی به خاطر این است که شهادت این شهید قلب قطب دایره امکان حضرت بقیه‌الله الاعظم را به درد آورد و اشک امام زمان(عج) را جاری کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، سردار مصطفی شیری صبح امروز در مراسم دعای ندبه در شهر ورنامخواست اظهار کرد: امروز 20 دی‌ماه سالگرد شهادت شهید محمدعلی شاهمرادی است روزی که صدای شهید شاهمرادی به بسیجیان و فرماندهان نرسید.

این یادگار دفاع مقدس افزود: جوانان و نوجوانان باید با شهدا مأنوس شوند زیرا شهدا مثل شمع‌اند و چراغ هدایت هستند و در این دنیای پر از دروغ و فتنه ما را به ساحل امن نجات می‌رسانند.

وی با اشاره به درس‌آموزی از زندگی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تشریح کرد: همه ما باید از شهید قاسم سلیمانی درس زندگی و عبرت و رنگ و بوی این شهید را به خود بگیریم و فراموش نکنیم که از ویژگی‌های بارز این شهید که مقام معظم رهبری هم به آن اشاره‌ کرده‌اند دشمن‌شناسی بود چراکه شناخت دشمن در جهت‌گیری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها برای مسؤولان و مردم بسیار حائز اهمیت است.

شیری با بیان اینکه اخلاص از دیگر ویژگی‌های بارز شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود، خاطرنشان کرد: قبل از مراسم‌های نظامی فرماندهان حضور داشتند و به‌عنوان استقبال با حضرت آقا عرض احترام نظامی می‌کردند و سلسله‌مراتب نظامی باید رعایت می‌شد و فرماندهان ارشد جلوتر می‌ایستادند و تنها کسی که در جایگاه خود نبود سردار سلیمانی بود ایشان سعی می‌کرد در انتهای این صف استقبال قرار بگیرد و از منظرها پنهان بماند.

این یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: به گفته‌ آیت‌الله حسین گنجی دلیل ناآرامی‌های مردم و اشک ریختن بر شهید قاسم سلیمانی به خاطر این است که شهادت این شهید قلب قطب دایره امکان حضرت بقیه‌الله الاعظم را به درد آورد و اشک امام زمان(عج) را جاری کرد و مردم هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند که ایشان خدمات ارزنده‌ای به اهل‌بیت(ع) در سوریه، کربلا، کاظمین و نجف داشتند.

انتهای پیام/63081/ک10/

نظر شما