شناسهٔ خبر: 37463193 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود

امام‌جمعه چادگان گفت: شهید قاسم سلیمانی ذوب در ولایت بود و همه اوامر رهبر انقلاب را عمل می‌کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت‌الاسلام محمود بنی‌جمالی امام‌جمعه چادگان در مراسم بزرگداشت شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی آرزوی شهادت داشت و به آرزوی خود رسید این مرد مقاومت و ایثار با حضور در نبرد با داعش در سوریه و عراق باعث تقویت روحیه رزمندگان اسلام می‌شد.

امام‌جمعه چادگان بیان داشت: زندگی شهید قاسم سلیمانی سراسر مجاهدت، ایثار و مقاومت بود و عمری را در شهرهای کشور عراق و سوریه در نبرد با داعش گذراند.

وی افزود: دیدیم حضور مردمی را در تشیع شهدای مقاومت که پیر و جوان گریه می‌کردند و با مشت‌های گره‌ کرده خواهان انتقام بودند.

جواد صالحی نیز در این مراسم گفت: خبر شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی قلب میلیون‌ها ایرانی را به درد آورد؛ زن، مرد، پیرو جوان همه آمدند و با بلند خود خواستار انتقام شدند.

کارشناس سیاسی افزود: ما تنها یک سردار سلیمانی از دست دادیم و صدها و هزاران قاسم سلیمانی در مقابل آن به وجود می‌آید و انتقام خون آن شهید دلاور را خواهند گرفت.

صالحی عنوان کرد: دشمن بداند ما تربیت‌شده راه امام حسین(ع) هستیم و از شهادت ترسی نداریم و هرچه از نیروهای جبهه مقاومت ما شهید کنید به ما مقاومت بیشتر می‌دهد؛ هوشیاری، بصیرت، ایمان و ولایت‌پذیری شهید قاسم سلیمانی بر کسی پوشیده نیست زیرا در برابر دسیسه‌های دشمنان و نقشه‌های داعش ایستاد و باعث فروپاشی نسل داعش شد.

کارشناس سیاسی افزود: این اسطوره ایثار و مقاومت در دیدار با خانواده‌های مدافعان حرم آرزوی شهادت می‌کرد و می‌گفت برای من آرزو کنید که شهید بشوم و به هم‌رزمان خودم به پیوندم؛ شهید قاسم سلیمانی ذوب در ولایت بود و همه اوامر رهبر انقلاب را عمل می‌کرد.

انتهای پیام /63046/ج20/

برچسب‌ها:

نظر شما