شناسهٔ خبر: 37497741 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هیچ حرکتی از ناحیه دشمن در انقلاب اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند

امام جمعه شهر جدید گلبهار گفت: مکتب ما مکتب ذلت، تحقیر و ظلم ستیزی نیست و هرگز در برابر اقدامات خصمانه و ظالمانه زیر بار نرفته و حرکت آن بی پاسخ نخواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین غلامی امام جمعه شهر جدید گلبهار در اجتماع بزرگ مردم که به مناسبت گرامیداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد گفت: مکتب اسلام مکتب ظلم، زورگویی و جنگ نیست، اما مکتبی هم نخواهد بود که دشمنان ما بخواهند هر اقدامی را انجام دهند و ما سکوت کنیم.

او ادامه داد: متاسفانه اقدامات خصمانه آمریکا از کودتای ۲۸ مرداد تا انفجار هواپیمایی ایرباس با ۲۹۰ نفر مسافر بی گناه گواه برآن است که در هر برهه زمانی  با سکوت اختیار شده اقدامات خبیثانه این کشور بیش‌تر شده به طوری که اجازه زروگویی بیش تری پیدا کرده است.

امام جمعه شهر گلبهار افزود: متاسفانه در اوایل انقلاب برخی از مسئولان ما با کوتاهی و از ترس  مواجه با آمریکا کارشکنی‌هایی انجام دادند و در همان برهه زمانی مشاهده کردید مسالمت با آمریکا بی فایده است و هیچ حرکتی از ناحیه دشمن اعم از نظامی و دیپلماسی بدون پاسخ نمانده است.

امام جمعه گلبهار تصریح کرد: جامعه ما باید به سمتی حرکتی کند که منتقم خون مظلومان عالم باشیم و اجازه ندهیم یک جریاناتی در دنیا هر غلطی را انجام داده و پس از آن به صورت گستاخانه پیام بدهند و تهدید کنند.

حجت الاسلام غلامی گفت: می‌توانستیم اهداف و مواضع دیگر آمریکا را در منطقه مورد هدف قرار دهیم، جمهوری اسلامی هرگز به خاک کشور‌های دیگر همچون بحرین بدون اجازه آن‌ها تجاوز نکرده و حتی به ناو‌های آن‌ها به علت وجود مواد رادیواکتیو نیز حمله نکرده و فقط اهدافی را که از آن برای اقدام تروریستی علیه ما انجام شده را هدف قرار داده است.
 
 
انتهای پیام//م.م

نظر شما