شناسهٔ خبر: 37386396 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰، شنبه ۱۴ دی ۹۸

سوگواری جامعه ورزش در اندوه شهادت سرداران جبهه مقاومت و لغو رقابت‌های ورزشی در ۳ روز عزای عمومی ملت، جامع‌ترین خبر دنیای ورزش کشور است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
این بخش به خبرهای زیر اختصاص دارد:
 
*سوگواری جامعه ورزش در اندوه شهادت سرداران جبهه مقاومت
 
<div id="video-display-embed-code_261357" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/758408/261357?width=400&height=300"></script></div>
 

*ورود ملی پوشان والیبال کشورمان برای حضور در قابت‌های انتخابی المپیک به چین

اعضای تیم ملی والیبال ایران پس از سفری ۱۲ ساعته، صبح امروز به شهر جیانگ مِن - محل برگزاری مسابقات انتخابی المپیک رسیدند.

رقابت‌های گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، از ۱۷ تا ۲۲ دی با حضور هشت تیم در چین برگزار می‌شود و تیم ایران در گروه نخستِ دور مقدماتی، با تیم‌های چینِ میزبان، قزاقستان و چین تایپه هم گروه است. شاگردان کولاکوویچ در سه روزِ پیش رو، تمرینات خود را در سالن تمرین و اصلی مسابقات پیگیری خواهند کرد و روز سه شنبه ۱۷ دی در نخستین دیدار به مصاف چین‌تایپه می‌روند. دیدار‌های دوم و سوم تیم ایران نیز روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب برابر قزاقستان و چینِ میزبان برگزار خواهد شد.

*تیم ملی والیبال بانوان ایران هم برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در منطقه آسیا امروز وارد تایلند شد

بانوان کشورمان که در گروه ۲ دور مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های اندونزی، قزاقستان و کره جنوبی هم‌گروه اند، سه‌شنبه در نخستین دیدار خود مقابل قزاقستان صف آرایی می‌کنند و در ادامه هم چهارشنبه و پنجشنبه بترتیب با کره جنوبی و اندونزی مصاف خواهد داد.


*انتقال رشته‌های زیر مجموعۀ فدراسیون جانبازان و معلولان به فدراسیون‌های تخصصی
 
<div id="video-display-embed-code_261362" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/758408/261362?width=400&height=300"></script></div>

برچسب‌ها:

نظر شما