شناسهٔ خبر: 37384239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

سردار سلیمانی با خونش روح تازه ای در جریان مقاومت دمید/ این مصیبت قطعا به کام دشمنان تلخ خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی با خونش روح تازه ای در جریان مقاومت دمید، گفت: تلخی این مصیبتی که برای ما ایجاد شد قطعا به کام دشمنان تلخ تر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از هرمزگان،حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی در مراسم ختم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بندرعباس اظهار کرد: شهید حاج قاسم مجاهد یکه تاز جبهه بود و توفیق جهاد و مبارزه با دشمنان خدا را پیدا کرد.

وی افزود: او نباید در مسائل و مصائب جامعه امروزی از دنیا می رفت، چرا که او به آخرین نقطه کمال که باب شهادت است، دست یافت.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه از میان خواص، شهدا از انسانهای خاص هستند، گفت: به همین دلیل است که خون شهید اثرش از مجاهد نیز بیشتر است. 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: دشمن شادمان است اما یک حقیقت را باید گفت، دشمن جاهل است و نمی‌داند که خون شهید در یکپارچگی و وحدت و جهاد موثر است، اثر خون شهید سلیمانی از خود شهید که در قید حیات بود نیز قوی تر و برنده تر است.

وی تاکید کرد: ما بزرگ شده و تربیت شده فرهنگ شهادتیم، گاهی وقت ها در جمهوری اسلامی گره‌ای در کارها توسط دشمنان به وجود می آید و خداوند متعال به وسیله خون شهید گره ها را باز می‌کند. خون شهید بهشتی جامعه اسلامی را منسجم کرد و جریانات لیبرال را رسوا کرد و خداوند بهترین های این مملکت را انتخاب می کند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه خاور میانه گره خورده و دشمنان می خواستند داعش را به کشور ما بکشاند و فضای کشور را آشفته کنند، ابراز کرد: خداوند از خون بهترین مجاهدان، جبهه مقاومت را تقویت کرد و شهید سلیمانی با ریختن خونش روح تازه ای در جریان مقاومت دمید.

 حجت الاسلام والمسلمین عبادی تاکید کرد: شهید سلیمانی متعلق به ایران نبود و متعلق به جهان اسلام بود، مزد زحمات و تلاش های یک‌عمر شهید سلیمانی را خداوند به ایشان داد.

وی بیان کرد: خون شهید سلیمانی بهترین بصیرت افزایی در جامعه اسلامی است، آنهایی که دچار تردید شده بودند خون شهید سلیمانی آنها را بیدار کرد، آنهایی  که چشم انتظار بودند کارها خودش پیش می رود،خون شهید همه را بیدار کرد و خون تازه ای در همه رگ های جوانان انقلابی تزریق شد.

 نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت یک بار دیگر در جامعه ما زنده شده است و شهید سلیمانی هم وجودش هم عمرش و هم خونش با برکت بوده‌است، خاطرنشان کرد: جوانان هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان که در دفاع مقدس خاطره نزدیکی با این شهید دارند  و هر جا نامی از مجاهدان و مبارزان این استان می آمد پیوست آن، نام این شهید والامقام را داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: شهید سلیمانی نام و یاد شهدای هرمزگان و رزمندگان این استان را زنده نگه داشته بود و یاد شهدای غواص هرمزگان را تداعی می‌کرد، اخلاص الهی این مرد در جبهه روحیه بخش بود، جوانان در جنگ می فهمیدند که قاسم سلیمانی یک گنج است، قاسم سلیمانی یک گنج تمام ناشدنی است و پایان ندارد و اکنون تازه آغاز راه این گنج تمام ناشدنی است.

وی تصریح کرد: ما امروز در شرایط حساسی قرار داریم، جوان های عزیز کمربند های همت خود را محکم تر ببندید، خون شهید سلیمانی در آروزی ۱۲۴ هزار پیامبر که حاکمیت اسلام بر کل جهان است تسریع می‌بخشد و زمینه‌سازی ظهور زودتر فراهم می شود.

امام جمعه بندرعباس به صراحت گفت: جوانان این ملت هر کدام یک قاسم سلیمانی هستند و طومار استکبار جهانی را درهم خواهند پیچید؛ تلخی این مصیبتی که برای ما ایجاد شد قطعا به کام دشمنان تلخ تر خواهد شد و سیلی که از خون شهید سلیمانی جاری خواهد شد دشمن را تا قهقرا خواهد برد.

نظر شما