شناسهٔ خبر: 37369417 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

حمله هوایی به خودروی حامل فرماندهان حشدشعبی در شمال بغداد

اقتصاد ایران: منابع خبری بامداد شنبه از وقوع انفجار در شمال بغداد پایتخت عراق در پی حمله هوایی به ۲ خودرو که یکی از فرماندهان ارشد حشدشعبی نیز در آنها حضور داشت، خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه، منابع خبری بامداد شنبه از وقوع انفجار در منطقه التاجی واقع در شمال بغداد پایتخت عراق خبر دادند.

در همین حال شبکه خبری المیادین از حمله هوایی به یک کاروان شامل دو خودرو در شمال بغداد خبر داد.

یک منبع امنیتی عراق نیز اعلام کرد که در این حمله هوایی دو خودرو که احتمال می‌رود فرماندهان امنیتی حشد شعبی در آن حضور داشتند، هدف قرار گرفته است.

برخی منابع خبری مدعی شدند که در این حمله که در منطقه التاجی روی داد، «شبل الزیدی» دبیرکل گردان های امام علی مورد هدف قرار گرفته است و پنج نفر از همراهان الزیدی نیز در این حمله هوایی به شهادت رسیدند.

این در حالی است که پهپادهای آمریکایی بامداد جمعه در اقدامی خصمانه و تجاوزکارانه فرودگاه بغداد را هدف قرار داده که در این حادثه سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه تعدادی از فرماندهان حشدشعبی به فیض شهادت رسیدند.

پیشتر بسیاری در آمریکا از اقدام شب گذشته دولت ترامپ در حمله موشکی به فرودگاه بغداد که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، انتقاد کرده و این اقدام را باعث تشدید تنش‌ها و در خطر افتادن منافع آمریکا در منطقه عنوان کرده بودند.

برچسب‌ها:

نظر شما