شناسهٔ خبر: 37368958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

آمریکا را با قدرت تنبیه می‌کنیم

irna.ir

سردار غلامعلی ابوحمزه شامگاه جمعه در نخستین شب عزاداری و سوگواری سردار سلیمانی در کرمان افزود: علنی کردن و پذیرفتن مسئولیت این شکست آمریکا یک اشتباه بزرگ بود و

صاحب‌خبر -

سردار غلامعلی ابوحمزه شامگاه جمعه در نخستین شب عزاداری و سوگواری سردار سلیمانی در کرمان افزود: علنی کردن و پذیرفتن مسئولیت این شکست آمریکا یک اشتباه بزرگ بود و پس از آن، دست جمهوری اسلامی در دنیا به جهت این خیانت، خباثت و حرکت به شهادت رساندن سردار سلیمانی و همراهان وی باز است.

وی اظهار داشت: بسیاری می‌پرسند چگونه می خواهیم تقاص خون شهدا را از دولت آمریکا و صهیونیست ها بگیریم؟ که از خلیج فارس تا چابهار ۲ هزار کیلومتر مسافت است و در تمامی این نقاط هر ناوشکن و ناوبر امریکایی بخواهد عبور کند در تیررس جمهوری اسلامی قرار دارد و نزدیکترین راه دسترسی تنگه هرمز است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ناوبرها صدها فروند بالگرد و هواپیما و بیش از پنج هزار تفنگدار امریکایی در خود جای می دهند که سیبلی در مقابل جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: تنگه هرمز به عنوان یک شاهراه حیاتی ۷۰ درصد نفت غرب از این منطقه عبور می کند که نفس آنان را در این منطقه می‌گیریم.

سردار ابوحمزه افزود: ۳۵ نقطه از منافع حیاتی آمریکا از مدت ها قبل شناسایی و در تیررس جمهوری اسلامی قرار دارد که در صورت تخریب آنان قدرت نظام و نیروهای مسلح را درک می کنند.

وی با بیان اینکه تلاویو و اسرائیل در تیررس ما قرار دارد گفت: شهاب سه با برد ۲ هزار کیلومتر توانایی هدف قرار دادن تلاویو را دارد و در نقطه به نقطه کشورهای غرب آسیا تمامی افراد وفادار به مقاومت، انقلاب اسلامی، ولایت و ارزش های سردار سلیمانی قطعا در جهان اسلام تقاص خون آن را خواهند گرفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: آمریکا با وجود تفاهم با عراق در نداشتن حمله نظامی، نقض پیمان کرد و مرتکب اشتباه بزرگی شد و رییس جمهور خبیث، وزیر دفاع و مسئولان این کشور مسئولیت این جنایت را عهده دار شدند که برای نخستین بار این اتفاق افتاد.

وی گفت: تمامی مردم باید فرمایشات نورانی مقام معظم رهبری را در پیامی که صادر کردند، دقیق مطالعه کنند زیرا نقش و شخصیت حاج قاسم در این پیام به صورت عمیق دقیق و حکیمانه  منتشر شده است و برای نخسیتن بار رهبر سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

تشریح ویژگی های سردار سلیمانی

سردار ابوحمزه ضمن تبریک و تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و پاسدار امامت و ولایت و پورجعفری یار و همراه ایشان گفت: راه رسالت و مسئولیت سنگین این شهیدان در شرایط کنونی به بهترین وجه ادامه دهیم.

وی بیان داشت: مردم ویژگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان یک الگو و اسوه بشناسند و راه و هدف و برنامه های ایشان را دنبال کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: آنچیزی که مردم کرمان باید بشناسند ویژگی هایی است که سردار سلیمانی را از روستای قنات ملک شهرستان رابر به این نقطه رساند که در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی تبلور و تجلی ۴۱ سال مجاهدت این شهید نشان داده شد.

وی تاکید کرد: ویژگی سردار سلیمانی ازجمله اهل مطالعه، اطاعت از ولایت مطلقه فقیه در زمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب، بصیرت و دشمن شناسی، اخلاص و فعالیت برای خداوند، شجاعت، مردم داری و انس با تمامی اقشار جامعه، مقابله با استکبار بود.

سردار ابوحمزه بیان داشت: ترور سردار سلیمانی بزرگترین خطای راهبردی آمریکا در طول سال های پس از انقلاب در نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام

نظر شما