شناسهٔ خبر: 37366149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ؛

آمریکایی ها را به شدت تنبیه خواهیم کرد +تصاویر

سردار ابوحمزه گفت:دولتمردان آمریکا مسئولیت شهادت سردار سلیمانی را عهده دار شدند یعنی جمهوری اسلامی در هر کجای دنیا به دلیل این خباثت هر آمریکایی خودش و منافعش در تیررس نظام جمهوری اسلامی است و ما به شدت آمریکایی‌ها را تنبیه خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان در مراسم عزاداری شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله کرمان گفت: مهمترین مساله برشمردن ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است زیرا او یک اسوه است اگر بخواهیم راهش را ادامه دهیم باید بدانیم چه ویژگی‌هایی باعث شد به این مقام و منزلت برسد.

او افزود: اولین و مهمترین ویژگی که شهید بزرگوار ما داشت بسیار اهل مطالعه بودسردار تلاش داشت اسلام علی و فاطمه را خوب بشناسداز ویژگی‌های بارز شهید اطاعت از ولایت مطلقه فقیه است چه در زمان امام راحل و چه در زمان رهبری امام خامنه ای؛ یک نمونه تمرد از دستور ولایت و امامت وجود نداشت و این دلیل محبوبیت حاج قاسم بود.

سردار ابوحمزه بصیرت، دشمن شناسی از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمان برشمرد و گفت: ۳ماه قبل از فروپاشی داعش سردار اعلام کرد که داعش از روی زمین محو خواهد شد این نشانه بصیرت یک فرمانده است.

سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: علیرغم توافقی که آمریکا با دولت عراق داشت که تعرضی نداشته باشند نقض پیمان کردند و رییس جمهور خبیث آمریکا مسئولیت این جنایت را پذیرفتند و این برای اولین بار بود.

او افزود: اشتباه بزرگ همین جا بود که دولتمردان آمریکا مسئولیت را عهده دار شدند یعنی جمهوری اسلامی در هر کجای دنیا به دلیل این خباثت هر آمریکایی خودش و منافعش در تیررس نظام جمهوری اسلامی است و ما به شدت آمریکایی‌ها را تنبیه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

نظر شما