شناسهٔ خبر: 37365204 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

سردار سلیمانی فرمانده سنگرنشین نبود

تهران-ایرنا-نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اخلاص، تدین و ولایت مداری سردار سپهبد قاسم سلیمانی را زبان زد خواند و گفت: او عاشق مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بود و هیچ گاه فرمانده سنگرنشین نبود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که عصر جمعه در مسجد جامع قلهک برگزار شد، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش، اظهارات داشت: امروز حادثه سختی برای ملت ایران و همرزمان سردار سلیمانی و بخصوص برای فرماندهی معظم کل قوا بود.این رخداد اگر چه برای ما مصیبت است اما برای سردار سلیمانی یک آرزو بود که عمری به دنبال شهادت بود. 
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به آشنایی و دوستی ۳۸ ساله خود با سردار سلیمانی گفت: او از پیش از انقلاب سرباز انقلاب و امام خمینی (ره) بود ، او از اولین روزهای جنگ و در عملیات فتح المبین با پیشنهاد محسن رضایی  فرمانده وقت سپاه فرمانده تیپ شد.تا پایان جنگ و تا روزی که فرمانده نیروی قدس سپاه شد من یک ذره تکبر در او ندیدم.

حجت الاسلام شیرازی گفت: اخلاص، تدین و ولایت مداری او زبان‌زد بود او عاشق مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بود و هیچ گاه فرمانده سنگرنشین نبود.
وی گفت: ، برای اولین بار نبود که آمریکایی‌ها از سفر سردار سلیمانی مطلع بودند و برای آسیب رساندن به او نقشه می‌کشیدند، سردار سلیمانی در جنگ لبنان سوریه، عراق و افغانستان صدها بار تا مرز شهادت رفت و دشمنان بارها برای ترور او تلاش کرده بودند.
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به رشادت‌های سپهبد شهید سلیمانی در محور مقاومت افزود: در افغانستان یک بار هواپیمای او در فرودگاه طالبان نشست اما او هیچ گاه ذره ای ترس به خود راه نداد ، او بارها جان خود را برای دفاع از مردم افغانستان، سوریه و عراق و لبنان به خطر انداخت و در جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی بارها تلاش کردند او را به شهادت برسانند. 
وی افزود: سردار سلیمانی مانند شیر درمقابل دشمنان می‌ایستاد ، دشمنان او را مانع نفوذ خود در منطقه می‌دانستند و بارها تهدید کردند و حتی یک بار آمریکایی‌ها پیام دادند که ما می‌دانیم که شما کجا هستید اما سردار سلیمانی یک بار هم دچار تزلزل نشد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: سردار سلیمانی خستگی ناپذیر بود و اصلا خستگی را نمی‌شناخت و بسیار اثر گزار بود و مثل او در اثربخشی کلام کم داریم.
وی با اشاره به محبوبیت خاص سپهبد شهید سلیمانی گفت: سردار سلیمانی با مردم زندگی می‌کرد و دردمند مردم بود و همواره مطالبات مردم را دنبال میکرد.
حجت الاسلام شیرازی با اشاره به ولایت پذیری و ولایت دوستی سردار سلیمانی گفت: او عاشق ولایت و ذوب در ولایت بود، شهید سلیمانی پودر شد ، شهید ابو مهدی و پور جعفری هم قطعه قطعه شدند ولی دشمن بداند راه آنها ادامه دارد جسم آنها از بین رفت اما روح و راهشان از بین نرفت.
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: نیاز به انتقام ملت ایران نیست ، مردم سوریه، عراق ، لبنان ، یمن و افغانستان انتقام سردار سلیمانی را خواهند گرفت ، 
وی تصریح کرد: آمریکا کار اشتباهی کرد و جبهه مقاومت او را از این  کار پشیمان خواهد کرد ، انتقام شهید سلیمانی از انتقام شهید حججی سخت‌تر خواهد بود انتقام خون شهید حججی پایان داعش بود و انتقام شهادت سپهبد شهید سلیمانی پایان کار استکبار است.
حجت الاسلام و المسلمین شیرازی یادآور شد: البته آمریکایی ها خود اعتراف کرده‌اند که اشتباه کرده‌اند اما دیگر فایده ای ندارد و ملت‌های مسلمان انتقام سختی از آمریکایی‌ها خواهند گرفت. نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها فکر می کردن با شهادت سردار سلیمانی انتقام نابودی داعش را از او می گیرند اما اشتباه بزرگی مرتکب شدند.

نظر شما