شناسهٔ خبر: 37358899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

واکنش شخصیت ها و گروه های سیاسی اصفهان به شهادت سرداردلها

شخصیت ها و گروه های سیاسی اصفهان در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی پیام ها و بیانیه هایی در ابراز انزجار از این حرکت آمریکا و ترامپ وتاکید بر ادامه راه شهید سپهبد قاسم سلیمانی منتشر کردند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،دربیانیه شورای هماهنگی جهاداصلاحات استان اصفهان آمده است:

 

بسم الله الرحمن‌الرحیم

فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ عَلَى الْقَاعِدِینَ دَرَجَةً وَکُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنَی وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا (نساء-۹۵)

جهد و تلاش در راه تحقق آرمان‌های انسانی- الهی نزد خداوند از چنان مرتبه ارزشمندی برخوردار است که انسان‌های این چنین را برتر دانسته و پاداش بزرگ را برایشان نوید داده است.

با اندوه فراوان شهادت مجاهد سرافراز، سردار رشید اسلام و ایران، حاج قاسم سلیمانی به‌دست آمریکای جنایتکار را به مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و ستمدیده ایران، که زندگی آنها به جهت سیاست‌های خصمانه آمریکا در سختی و مشقت می‌گذرد و هر روز رنجی و دردی بر دل آنان می‌نشیند، تسلیت عرض می‌نماییم.

برای روح بلند سپهبد ایران، علو درجات و حشر با انبیا و امامان (ع) و برای ملت عزیزمان صبر و پیروزی از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت داریم.

ناهیدتاج الدین: چرخه جنایتهای آمریکای جهانخوار کامل شد

در پیام ناهید تاج الدین نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز آمده است:بامداد امروز چرخه جنایتهای آمریکای جهانخوار کامل شد و بزرگترین مانع بر سر نقشه راه خاورمیانه آمریکایی  ؛ سردار رشید ایران و اسلام حاج قاسم سلیمانی در پی حمله ددمنشانه استکبار جهانی به فیض شهادت نائل شد .

  او که از قافله شهیدان زنده بود به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت در راه عزت و شرف ایران و اسلام رسید اما داستان رشادتهای او و دامنه اثرش در تحولات منطقه ای و جهانی همچنان پابرجاست .

  در سالهای اخیر  رشادتها و درایت و جنگاوری او ژئوپلیتیک منطقه را به نفع ایران بهم زده و نظم جدیدی بر منطقه حکمفرما کرده بود ، نظمی که امریکا و دولت های دست نشانده آن به هیچ وجه بر نمی تابیدند و از هیچ جنایتی برای تغییر آن فروگذار نکردند .

حاج قاسم سلیمانی در داخل ایران نیز  سرمایه نمادینی بود که  هر ایرانی با هر عقیده و مسلکی کلاه خود را به احترام رشادتها و  شجاعتها و عقلانیتش  برای او  از سر بر می داشت   و پشت ایرانیها به رشادتهای او گرم بود .

اینجانب ناهید تاج الدین به نمایندگی از مردم شریف اصفهان ، جنایت ددمنشانه آمریکای جهانخوار را به شدیدترین شکل ممکن محکوم می کنم  و شهادت سردار رشید ایران و اسلام حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت عرض میکنم .

قطعا راه این سردار رشید ادامه خواهد داشت و بار رشادتها و شجاعتهای ایرانیان بر زمین نخواهد ماند و جوانه های دیگری از این آب و خاک حاصلخیز خواهند روئید .

بیانیه سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان نیز در پی شهادت سردار پاسدار سپهبد قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت هنر مردان خداست

«من المومنین رجال صدقوا ماعاهدو الله علیه و من هم من قضی نحبه و من هم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

شیطان بزرگ، آمریکا جنایتکار بار دیگر پلیدی و خوی وحشیگری خود را به جهانیان ثابت کرد و پس از شکست های متعدد از جمهوری اسلامی و محور مقاومت در سطح منطقه، اوج زبونی خود را به نمایش گذاشت و با اقدام به ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس سند نابودی خود را امضا کرد.

سردار سرافزار حاج قاسم سلیمانی عزیز شامگاه گذشته مزد سال ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان های دفاع مقدس، مبارزه با داعش و آمریکای جنایتکار و ایادی استکباری آن در منطقه را گرفت و به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت در راه بود،خدا رسید.

شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی باید منتظر ضربه محکم جبهه مقاومت و ایران اسلامی به خود در هر نقطه ای باشد.

خون پاک این شهید بزرگوار نقطه امنی برای گروه تروریستی سنتکام و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه باقی نخواهد گذاشت و خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف از خون این شهدا ادامه خواهد یافت.

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان شهادت این اسوه مقاومت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی، تسلیت و تبریک می گوید و علوّ درجات و پاداش الهی را برای آن شهید عالی مقام از خداوند متعال مسألت می نماید.

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان»

 

 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما