شناسهٔ خبر: 37357569 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یادگاری شهید سلیمانی بر دست سردار جانباز عظیمی فر+عکس

خبرگزاری صداوسیما

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حدود دو ماه پیش در عیادت از سردار کهگیلویه و بویراحمدی، جانباز عظیمی فر انگشتر خود را به او هدیه کرد.

صاحب‌خبر -
اهدای انگشتر معروف شهید «حاج قاسم» به سردار جانباز کهگیلویه و بویراحمدیبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، سردار جانباز حاج جواد عظیمی‌فر معاون مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از همرزمان حاج قاسم سلیمانی در ۸ سال دوران دفاع مقدس است که این همکاری در ایام دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق بیشتر هم شد.
سردار عظمی‌فر که مسئولیت انسداد مرز‌های کشور را نیز بر عهده دارد این روز‌ها به دلیل جراحات ناشی از ۸ سال دوران دفاع مقدس در بستر بیماری است که همه شخصیت‌های کشوری و لشکری در این مدت از او عیادت کردند.
اما به گفته سردار جانباز جواد عظیمی فر مهم‌ترین و خاطره‌انگیزترین دیدارها، عیادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که ۲ ماه پیش پس از حضورش انگشتر خود را به او اهدا کرد.

یادگاری شهید سلیمانی بر دست سردار جانباز عظیمی فر+عکس یادگاری شهید سلیمانی بر دست سردار جانباز عظیمی فر+عکس یادگاری شهید سلیمانی بر دست سردار جانباز عظیمی فر+عکس یادگاری شهید سلیمانی بر دست سردار جانباز عظیمی فر+عکس یادگاری شهید سلیمانی بر دست سردار جانباز عظیمی فر+عکس

نظر شما