شناسهٔ خبر: 37357151 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

خشم و نفرت مردم ایران از جنایت پلید آمریکا

خشم و نفرت مردم ایران از جنایت پلید آمریکا در شهادت سردار سلیمانی.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
ملت سلحشور و قدر شناس ایران اسلامی پس از برپایی نماز جمعه، با حضور در تظاهرات ضد آمریکایی – صهیونیستی، ضمن محکومیت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از مسئولان کشور و دلبستگان جبهه مقاوت خواستند تا انتقام سختی از جلادان آمریکایی – صهیونیستی بگیرند.
مردم قدرشناس ایران اسلامی در شهر‌های مختلف، به خیابان‌ها آمدند و اقدام آمریکا در ترور سردار رشیدء اسلام، حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.
*
علما و مراجع عظامء تقلید در پیام‌های جداگانه، شهادت سردار، سپهبدء شهید، حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

حضرت آیت ا ... مکارم شیرازی با صدور پیامی شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و تاکید کرد: انتقام شدیدی در انتظار جنایتکاران آمریکاست.

حضرت آیت ا ... نوری همدانی هم ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: دشمن بداند امروز میلیون‌ها عاشق شهادت راه سردار سلیمانی را ادامه خواهند داد.

حضرت آیت ا... صافی گلپایگانی هم در پیامی شهادت سردار بزرگ و پر افتخار جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
 
حضرت آیت ا... سبحانی هم در پیام خود سردار شهید قاسم سلیمانی را شجاع و دل بسته اعتلای اسلام و حفظ ایران دانسته و آورده است: این شهید والا مقام، خدمات بزرگی انجام داد.

حضرت آیت ا ... جوادی آملی هم با تسلیت شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد انتقام الهی یقیناً به حیات قاتلان بشریت خاتمه خواهد داد.

حضرت آیت ا... علوی گرگانی هم در پیام خود با تجلیل از زحمات فراوان در سردار سپهبد شهید سلیمانی در مبارزه با داعش و استکبار جهانی تاکید کرد: شکی نیست که جنایتکاران از تبعات این جنایت خود نمی‌توانند فرار کنند و روزی دست انتقام دامن آن‌ها را خواهد گرفت.
=
حضرت آیت ا... شبیری زنجانی هم در پیام ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد: نقش ارزشمند این شخصیت بزرگ در صیانت از عتبات عالیات و سال‌ها مقابله با رژیم صدام و فرقه منحوس داعش در اذهان دو ملت قدرشناس ایران و عراق ماندگار است.
=
حضرت آیت الله وحید خراسانی هم در پیامی شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
امروز مردی آسمانی شده که مقاومت، پیام اصلی او بود و راهش از امروز پُر رهرو‌تر خواهد شد.
 
<div id="video-display-embed-code_260994" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/758029/260994?width=400&height=300"></script></div>

برچسب‌ها:

نظر شما