شناسهٔ خبر: 37356128 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

پیام‌های اهالی ورزش در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی/ شهادت مبارک

اقتصاد ایران: جامعه ورزش همراه با سایر اقشار مردم در پیام های جداگانه ای شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز جمعه در حمله بالگردهای آمریکایی در بغداد به شهادت رسید.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. در پیام مسعود سلطانی فر آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

همچنین باشگاه استقلال با صدور پیامی نوشت: «شهادت سردار رشید اسلام، سرلشگر قاسم سلیمانی محضر مقام معظم رهبری و امت شهید پرور تسلیت باد. شهید سلیمانی نمونه‌ای ارزشمند و بزرگ برای جوانان و ورزشکاران و قهرمانان از یاران رهبر و انقلاب بود که بر سر دفاع از ارزشهای امام و نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب و مردم و رهبر عزیزمان کرد. قاسم سلیمانی قهرمان ملی مردم ایران و الگوی تمامی جوانان و عاشقان انقلاب و رهبر بوده و خواهد بود. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

سردار قاسم سلیمانی بامداد جمعه در حمله ناجوانمردانه بالگردهای آمریکایی در اقدامی تروریستی به درجه رفیع شهادت نایل آمد و به همرزمان شهید خود پیوست. باشگاه استقلال ایران شهادت سردار رشید اسلام، قاسم سلیمانی را به محضر مردم ایران و خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت می‌گوید. روحش شاد و راه و مسیرش پر رهرو باد.»

همچنین باشگاه‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان هم شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفتند.

سید مهدی رحمتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سردار دوست داشتنی و محبوب شهادت حق شما بود، شهادتت مبارک.

بسیاری از ورزشکاران و اهالی فوتبال نیز با انتشار تصویری از سردار حاج قاسم سلیمانی به شهادت این سردار اسلام واکنش نشان دادند. سیدجلال حسینی، حنیف عمران زاده، محمد نصرتی و … هم با صدور پیام‌هایی در فضای مجازی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفته‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما