شناسهٔ خبر: 37354267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کل دادگستری کرمان:

خون مطهر شهید سردار سلیمانی نیرنگ آمریکای جهانخوار را رسوا می کند

کرمان - رئیس کل دادگستری کرمان گفت: بی تردید خون مطهر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نیرنگ آمریکای جهانخوار را که منشأ اصلی تجاوزها و جنایت‌های چندین دهه اخیر در جهان اسلام است، رسوا خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با صدور پیامی درگذشت این سردار دلاور جهان اسلام را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله قاصم الجبارین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب ۲۳)

شهادت مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد خستگی ناپذیر جبهه‌های جنگ با کفار و تروریست‌ها، سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس را محضر حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا، مقام عظمای ولایت، مسلمین جهان، ملت بزرگ ایران و مردم شهیدپرور استان کرمان، هم رزمان شهید و خانواده بزرگوار ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

این سرباز ولایت و امت و مجاهد فی سبیل الله و پاسدار شجاع امنیت ایران و منطقه که سالهای متمادی در راه دفاع از کیان انقلاب اسلامی و سرزمین‌های اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته بود به آرزوی دیرینه اش یعنی فیض عظیم شهادت رسید.

سپهبد سلیمانی یکی از محبوب ترین چهره‌های انقلاب اسلامی بود که هرگز تفکری جز حرکت برای عزت اسلام و مسلمین و مظلومین جهان در سر نداشت و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی بود که زندگی را در مسیر مبارزه با ظالمان و دفاع از مظلومان اختصاص داده بود و الحق مصداق تمام عیار پیروی از اسلام ناب محمدی بود.

بی تردید خون مطهر این قهرمان شهید، نیرنگ آمریکای جهانخوار را که منشأ اصلی تجاوزها و جنایت‌های چندین دهه اخیر در جهان اسلام است، رسوا خواهد کرد و ملت‌های اسلامی و مردم شریف ایران را در پیگیری آرمان‌های الهی و انسانی انقلاب اسلامی استوار خواهد ساخت.»
 

نظر شما