شناسهٔ خبر: 37318955 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ترامپ رسانه های آمریکا را فاسد خواند

ترامپ رسانه های آمریکایی را فاسد خواند و اشاره کرد که آنها این را به خوبی می دانند ولی اشتباه خود را هیچ گونه تصحیح یا تغییری نمی دهند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به شدت از رسانه های جمعی آمریکا انتقاد کرد و اخبار منتشر شده توسط این رسانه ها مبنی بر اینکه وی در زمان حمله معترضان به سفارت آمریکا در بغداد در حال بازی گلف بوده است را تکذیب کرد.

ترامپ تأکید کرد که وی در آن زمان گلف بازی نمی کرده است بلکه در طول روز سرگرم پیگیری اوضاع در عراق بوده است.

رئیس جمهور آمریکا در توئیتی درتوییتر نوشت: رسانه ها دروغ می گویند که من امروز گلف بازی می کردم، من این کار را نکردم. داشتم دیدارهایی در مکان های مختلف انجام می دادم تا روی اوضاعی که سفارت آمریکا در عراق با آن رو به رو بود تمرکز کنم.

ترامپ رسانه های آمریکایی را فاسد خواند و اشاره کرد که آنها این را به خوبی می دانند ولی اشتباه خود را هیچ گونه تصحیح یا تغییری نمی دهند.

روز گذشته هزاران معترض عراقی خشمگین در اعتراض به حمله هوایی آمریکا به مقر الحشد الشعبی در استان الانبار و شهارت شماری از نیروهای الحشد الشعبی، پس از مراسم تشییع این شهدا به سفارت آمریکا در منطقه «الخضرا» در بغداد حمله کردند و بخش هایی از آن را به آتش کشیدند. معترضان همچنین اعلام کردند که  برای اخراج آمریکایی ها از این کشور در مقابل سفارت آمریکا تحصن باز خواهند کرد. این اعتراض ها امروز نیز ادامه یافت و معترضان یکی دیگر از ورودی های سفارت آمریکا در بغداد را به آتش کشیدند.

 بنابراین گزارش، آمریکا یکشنبه شب مواضع «گردان‌های حزب‌الله» عراق وابسته به الحشد الشعبی را در شهر «القائم» در استان «الانبار» در مرز عراق و سوریه هدف قرار داد.

به گزارش وبسایت رسمی الحشد الشعبی این تجاوز به دو مقر تیپ ۴۵ و ۴۶ صورت گرفت. در این تجاوز هوایی 30 تن از نیروهای الحشد الشعبی به شهادت رسیدند و 70 تن دیگر نیز زخمی شدند.

 

 

انتهای پیام

نظر شما