شناسهٔ خبر: 68132387 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نهاد اسلامی آمریکایی: جو بایدن باید به «اقدام تروریسم دولتی» اسرائیل پاسخ دهد

تهران-ایرنا- شورای روابط اسلامی آمریکا اعلام کرد حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه ای در شهر غزه نه تنها حمله به فلسطینی ها بلکه حمله به مذهب آنها بود و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا باید به «اقدام تروریسم دولتی» اسرائیل پاسخ دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شنبه شب ایرنا از "الجزیره انگلیسی" این شورا در بیانیه ای اعلام کرد: اگر برای بایدن جان انسان ها مهم است، به این اقدام تروریسم دولتی پاسخ می دهد و جریان تسلیحات به دولت اسرائیل را فورا متوقف می کند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل را مجبور می کند با توافق آتش بس موافقت کند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی نمازگزاران فلسطینی را هنگام نماز صبح در مدرسه التابعین در محله «الدرج» در شهر غزه بمباران کرد که در جریان آن دستکم ۱۰۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حدود ۲۰۰ شهروند فلسطینی در حال اقامه نماز صبح بودند که هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه بامداد شنبه در واکنش به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در محله الدرج در غزه اعلام کرد که مسئولیت این جنایت هولناک با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

این جنایت با محکومیت گسترده جهانی مواجه شده است. همچنین الجزایر از شورای امنیت سازمان ملل خواست برای بررسی و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار نمازگزاران آواره فلسطینی در مدرسه التابعین در محله الدرج غزه تشکیل جلسه دهد.

نظر شما