شناسهٔ خبر: 37291963 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سخنرانی رییس جمهور در افتتاح مترو هشتگرد

برای رفاه مردم باید به فناوری روز پناه ببریم

رییس جمهور: راهی نداریم جز اینکه به فناوری روز برای رفاه مردم پناه ببریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما‎؛ رئيس جمهور در مراسم مترو گلشهر- شهر جدید هشتگرد گفت: راهي نداريم جز اينکه به فناوري روز براي رفاه مردم پناه ببريم.

<div id="video-display-embed-code_4340706"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2609331/4340706?width=350&height=250"></script></div>
آنچه می‌ماند خدمت به مردم است
رئیس جمهور گفت:همه این پیروزی‌ها مرهون ایثار، ایمان و فداکاری مردم است.
ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در جنگ تحمیلی و همچنین تحریم‌ها روز‌های سختی را گذراند، اما با ایستادگی در برابر قدرت‌ها و بدخواهان و دشمنان به پیروزی رسید.
وی با اشاره به افتتاح این خط مترو و بهره مندی مردم مناطق البرز و شهر‌های هشتگرد و اطراف آن گفت: در این نقطه مهندسان و کارگران شبانه روز مشغول کار بودند به گونه‌ای که در یکسال گذشته فقط چهار روز سرکار نبودند و تلاش کردند تا اینکه کارشان امروز نتیجه داده و خستگی آن‌ها مرتفع شد.
<div id="video-display-embed-code_4340738"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2609331/4340738?width=350&height=250"></script></div>
رئیس جمهور افزود: دولت، حکومت و قدرت گذراست، اما آنچه می‌ماند خدمت به مردم است، مردم لایقی که در روز‌های سخت جوهره وجودشان را نشان دادند.
آقای روحانی گفت: امروز خوشحالیم که این هدیه کوچک تقدیم مردم می‌شود و البته مطمئناً کسانی که در اینجا کار و تلاش کرده اند، روحیه شاد، دستمزد دنیوی و اجر الهی پاداش آخرتشان است که می‌ماند.

نظر شما