شناسهٔ خبر: 37277078 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰، دوشنبه، ۹ دی ۱۳۹۸

فدراسیون فوتبال از برگزاری نشست اضطراری هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تا ۴۸ ساعت آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
مهمترین عناوین اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ امروز اختصاص دارد به:

* فدراسیون فوتبال از برگزاری نشست اضطراری هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تا ۴۸ ساعت آینده خبر داد.
 
<div id="video-display-embed-code_260129" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/756927/260129?width=400&height=300"></script></div>

* اسامی ۲۳ بازیکن نهایی تیم فوتبال امید ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ اعلام شد.

* شمشیربازان اسلحه سابر ایران پس از حضور در رقابت‌های مختلف، نخستین بار در آستانه کسب سهمیه المپیک در بخش تیمی قرار گرفته اند.
 
<div id="video-display-embed-code_260132" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/756927/260132?width=400&height=300"></script></div>

* چند خبر کوتاه:
- در پایان رقابت‌های کوراش بین المللی هند، تیم ایران با نشان طلای وحید معظمی فر در سنگین وزن بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم‌های میزبان و نپال بترتیب در رده‌های اول و سوم جای گرفتند.

- شورای کشتی آسیا، محمد بناء و غلامرضا محمدی - سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان را به عنوان بهترین مربی قاره کهن در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد. شینیبو اوتای ژاپنی و نورکجا کایپانوف قزاق هم بترتیب عنوان بهترین کشتی گیران فرنگی و آزاد را به خود اختصاص دادند.

-بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، رقابت‌های جام تختی ملاک اصلی برای انتخاب نفرات اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ خواهد بود. این رقابت‌ها ۱۸ تا ۲۰ دی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از اعزامِ محمدحسین محمدیان به عنوان جایگزین علیرضا کریمی - ملی پوش مصدومِ وزنِ ۹۷ کیلوگرم کشورمان به رقابت‌های بین‌المللی ایتالیا خبر داد. این رقابت‌ها ۲۵ تا ۲۸ دی در شهر رم برگزار خواهد شد.

- با تصمیم کادرفنی تیم فوتبال تراکتور، کوین فورچونه و سوگیتا - دو بازیکن خارجی این تیم از فهرست سرخپوشان تبریزی کنار گذاشته شدند.

- رییس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی و فرح نصیری را به ترتیب به عنوان دبیرکل و خزانه دار این نهاد ورزشی منصوب کرد.

- پائولو سرجیو - سرمربی پرتغالی التعاون عربستان - بعلت کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد. التعاون یکی از حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیاست و سرجیو در ابتدای فصل، پس از جدایی از نفت آبادان به این باشگاه پیوسته بود.

- در مراسم گلوب ساکر ۲۰۱۹، کریستیانو رونالدو - مهاجم پرتغالی یوونتوس، به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد، لیورپول جایزه بهترین باشگاه را دریافت کرد و آلیسون بکر - سنگربان برزیلی لیورپول جایزه بهترین دروازه بان را به دست آورد.

- باشگاه وستهام انگلیس پس از برکناری پِیِگرینی، بار دیگر هدایت تیم خود را به دیوید مویسِ اسکاتلندی سپرد. مویس درحالی مربیگری وستهام را پذیرفت که پیش از پیگرینی، خود او هدایت این تیم را برعهده داشت و بعد از ۷ ماه از این تیم کنار گذاشته شد.

- در رقابت‌های بسکتبال حرفه‌ای "ان بی ای"، امروز، اوکلاهما ثاندر ۹۸ به ۹۷ ازسد تورنتو راپتِرز گذشت، نیو اورلینز پِلیکَنز ۱۲۷ به ۱۱۲ هیوستون راکتس را شکست داد، ممفیس گریزلیز ۱۱۷ به ۱۰۴ شارلوت هورنتس را مغلوب کرد، دنور ناگتس ۱۲۰ به ۱۱۵ ساکرامنتو کینگز را از پیش رو برداشت و لس آنجلس لیکرز ۱۰۸ به ۹۵ مقابل دالاس ماوریکس به پیروزی رسید.

- در هفته پانزدهم لیگ بسکتبال اسپانیا بارسلونا ۸۳ به ۶۳ رئال مادرید را شکست داد. رئال مادرید با وجود این شکست همچنان در صدر جدول رده بندی لیگ اسپانیا قرار دارد و بارسلونا دوم است.

* تیم فوتبال لیورپول با کسب هجدهمین برد خود در این فصل لیگ برتر، سال ۲۰۱۹ را به پایان رساند. در ادامه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال انگلیس، دیشب لیورپول در آنفیلد میزبان ولورهمپتون بود که این دیدار با برتری یک به صفر قرمزپوشان به پایان رسید.

*حاشیه‌های فوتبال جهان:
 
<div id="video-display-embed-code_260131" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/756927/260131?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما